Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvorfor skulle han gide skifte til en oprykker? De er med pæn sandsynlighed nede igen om et år mens vi forventeligt er oppe. Når det er sagt, så er der ingen med talent som "stensikkert" bliver. Pengene fra PL kan hurtigt blive for store og netop Mitrovic burde tiltrække interesse fra etablerede PL-klubber.
Samt at noget kunne tyde på at Rafa desværre ikke er totalt pjattet med ham.

Er det i øvrigt ikke også noget af en over tolkning du har gang i.
Kunne Jong ikke være en mulighed på toppen på niveauet, når der roteres. Han var en god tilbagetrukket targetman som også kunne finde målet i sin tid. Ned en indkøbspris på £6 mio. i sin tid, er der vel ikke meget at hente ind igen, med de problemer han har haft.
Jo det kunne han, men 10´eren er mere oplagt når Gini og Sissoko er fortid
Mest oplagt er det dog nok at han smutter.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, alle der har spillet en landsholdskamp ser vel mod døren. Netop Jong har dog gjort meget lidt for at gøre sig attraktiv. I forhold til at genvinde PrL-status med de penge der er i dette, sælger man dog nok ikke det hele. Jong kan være en god spiller på niveauet og når man næppe får meget mere ind end en måske dårligere reserve koster, er han vel blandt de som man bør overveje kraftigt at holde i.

Hent gerne Lansbury i Nottingham, når Wijnaldum og "Beatifull Arsenal" smutter. Han er en herlig spiller, som kan bruges på de fleste centrale pladser, og som også kan holde PrL-niveau. Han er på sidste år af kontrakten og Nottingham kan ikke forære spillere væk.
I Jongs tilfælde er der vist snarere tale om at klubben ikke ønsker at beholde ham. Tanken om en returbillet til Ajax på lån har været luftet.
Stilhed før forventet storm.

Ikke så meget nyt under solen andet end sædvanlige logiske rygter. Sissoko og Gini ønsker sig ikke overraskende andet sted hen og mon ikke også det sker.

Rafa var ude og sige den anden dag at man var meget tæt på nye signings.
Matz Sels, 24-årig belgisk keeper på vej ind. 188 cm.

Formoder dermed at Krul er på vej væk og at Benitez ikke har den store tiltro til Darlow og Elliot som førstevalg. Selvom Krul skulle fordufte ser vi ellers fornuftigt besat ud på den position, så man kan kun undre sig..

Med mindre argumentet er at denne Sels simpelthen er for god til at man kan afslå muligheden for at signe ham.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Annonce