Hvad er der svært at forstå ved antallet af landskampe? Han var fremragende selv i PL (som nærmeste er det ringeste match i verden) i hans prime. Navne på argentinske verdensklasse forsvarer indenfor de sidste 10 år vælter ikke just frem i hukommelsen..
Snak
tors 30. jun 2016
Han var jo med selv i 2014 og verdensklasse forsvarer er heller ikke det der skal til for at slaa Coloccini af i min verden. Ja han havde en prime, men den var ikke lang saa jeg ser tilbage paa hans Newcastle karriere med en blandet fornemmelse - hans foerste saeson i Newcastle var noget naer katastrofal, og de sidste to-tre saesoner har heller ikke vaeret noget at raabe hurra for.
tors 30. jun 2016
Men nu havde han spillet over halvdelen af sine landskampe før han skiftede til os.
Da han var på toppen skulle man være verdensklasse for at slå ham af..
Da han var på toppen skulle man være verdensklasse for at slå ham af..
tors 30. jun 2016
Underlig konklusion. Jeg skrev man skulle være verdensklasse for at slå ham af. Ergo må jeg vel mene han var niveauet lige under..
tors 30. jun 2016
Verdensklassespillere slaar vel ogsaa verdensklassespillere af, men naar nu det skal pensles ud for dig, hvor laenge var periode hvor det kun var verdensklassespillere som var bedre end Coloccini?
fre 1. jul 2016
Ritchie har, i de håndfuld kampe jeg har set med ham, været en iøjenfaldende spiller, der er god til at holde i bolden og har en fin teknik. Han har samtidig et godt spark med venstrebenet. Han minder mig lidt om Aabech for Agf, omend han er lavere og løber en del mere. Aabech blev også til tider misbrugt på kanten, men søgte meget ind i banen.
Hvis han er tiltænkt som direkte erstatning til Townsend på højrekanten, så kan vi se frem til en mere hårdtarbejdende type, men også væsentligt langsommere. Han virker dog som en mere effektiv type end Townsend. Townsend var måske aldrig rigtig min kop the med sine evige dribleture ind i banen og efterfølgende direkte ind i tre mand eller et over-optimistisk skud fra distancen (der var dog et par perler ind i mellem ja).
Ritchie virker mindre egoistisk, dog uden at være anonym. Han er dog heller ikke en der stråler, som Townsend trods alt gjorde, når det virkelig kørte for ham. Prisen på 12 mill virker dog ret højt sat.
Hvis han er tiltænkt som direkte erstatning til Townsend på højrekanten, så kan vi se frem til en mere hårdtarbejdende type, men også væsentligt langsommere. Han virker dog som en mere effektiv type end Townsend. Townsend var måske aldrig rigtig min kop the med sine evige dribleture ind i banen og efterfølgende direkte ind i tre mand eller et over-optimistisk skud fra distancen (der var dog et par perler ind i mellem ja).
Ritchie virker mindre egoistisk, dog uden at være anonym. Han er dog heller ikke en der stråler, som Townsend trods alt gjorde, når det virkelig kørte for ham. Prisen på 12 mill virker dog ret højt sat.
fre 1. jul 2016
Sikke en dag. To ud og to ind. Colo måtte videre nu. Jeg har været stor Colo tilhænger i lang tid, men hans tid var kommet. Townsend vælger PML og det er forståeligt men super ærgerligt. Tror dog Ritchie er en ok erstatning dog ikke ift prisen.
Gayle tror jeg egentlig også bliver god for os og er ret sikker på han er en spiller efter Rafas hoved. Hvor det efterlader Mitrovic er jeg noget bekymret for. Han er alt for god til at spille anden violin.
Nu er det kun forsvaret der mangler justering. Der meldes om at Rafa vil hente to til bagerste kæde.
Oplagte afgange er vel stadig Janmaat, Gini, Sissoko og nok også Krul.
Gayle tror jeg egentlig også bliver god for os og er ret sikker på han er en spiller efter Rafas hoved. Hvor det efterlader Mitrovic er jeg noget bekymret for. Han er alt for god til at spille anden violin.
Nu er det kun forsvaret der mangler justering. Der meldes om at Rafa vil hente to til bagerste kæde.
Oplagte afgange er vel stadig Janmaat, Gini, Sissoko og nok også Krul.