Snak

Mere indhold efter annoncen
http://www.nufc.co.uk/articles/20160708/united-complete-gamez-signing_2281670_5712637

Som forventet, Jesus Gamez. Højreback, så man må forvente at Janmaat har gjort det klart at han vil væk.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Det gjorde Han vist allerede midt I sidste saeson. Men vi mangler stadig en erfaren midterforsvarer, saa det ser Jeg frem til.
Issac Hayden ser ud til at blive 5 signing. En allrounder der vel hentes som backup til bagkæden. Det store spørgsmål er om man så er færdig i bagerste kæde eller der skal hentes en der går ind foran Lascelles. Jeg tror det sidste..

Og så blev Cisse fra en ene øjeblik til det andet solgt til kinesisk forbold. Glimrende, så fik vi lidt i posen for ham og er fri for at se ham med dårlige førsteberøringer mere.
Tror Hayden er købt til den defensive midtbane, vi jagter Grant Hanley i Blackburn til midterforsvaret, han er ikke med for Blackburn i dag
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Ved ikke om Grant Hanley er god nok til jer, men har nu altid kunne lide ham. Han er godt nok en, som man slår sig på i løbet af en kamp.

“It was so hot in Sevilla that, at first, I nearly regretted my transfer. I much prefer playing football in the rain at Stoke. It’s far easier.”
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvis han skal agere 6´er må han starte ret langt nede i hierakiet. Vi har kun 2 CB positionere og der kan vi sagtens have det dobbelte. Tror ikke han er købt til at starte uanset hvor...
Selvom ham måtte starte bagerst i køen er der jo ikke nødvendigvis lang vej til spilletid og en fast plads. Tioté forventer jeg bliver solgt hurtigst muligt. Anita hænger vi formentlig på en sæson endnu, men jeg kan ikke forestille mig at Benitez satser på så duelsvag en central midtbanespiller. Og Colback bliver aldrig mere end middelmådig, mens Saivet ikke virker til at være Benitez´ kop the.
Min pointe er at uanset hvilken position han er tiltænkt så er det ikke til start11eren. Manden har selvfølgelig årene foran sig men det er trods alt en spiller der, godt nok trods lidt skader, ikke kunne spille sig ind omkring holdet i Arsenal eller på holdet i et chp klub.

Middelmådighed til trods kan jeg ikke forstille mig andet end Colback står ret sikkert på den ene plads og Shelvey (Gini) forhåbenligt på den anden.
Sissoko MOM?
Klart MOM. Højt topniveau når han gider.
Annonce