Snak

Mere indhold efter annoncen
33.000 sæsonkort solgt og dermed allerede flere end sidste sæson og med en hel måned til sæsonstart. Det er vildt.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Ja - og vildt at altsammen er pga en ting. Tænk hvis vi var blevet i pm
Grant Hanley til lægetjek i dag ifølge skysports. Pris £5,5m

It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Og Gini bliver formodentlig næste mand ud af døren. Ærgerligt men logisk
Nja, jeg har absolut intet problem med at se hverken ham eller Sissoko smutte.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Selvfølgelig har du ikke det - andre danner jo dine meninger.

Sissoko og Wijnaldum er vores to bedste spillere og vi er uden den mindste tvivl markant ringere stillet uden dem.
Scotty, er du sulten efter en diskussion for diskussionens skyld alene eller er der en anden grund til, at du bliver små-personlig?

Sissoko og Wijnaldum er uden tvivl vores bedste spillere og ville nok også være nogle af de bedste spillere nogensinde til at skulle spille Championship fodbold. Jeg husker i hvert fald ikke nogen spillere af deres kaliber, der blev i klubben efter en nedrykning og det ville undre mig meget, hvis vi formåede at holde på dem. Det er der da heller ikke meget, der tyder på.

Når det nu er præmissen, at de ikke gider at spille Championship og at vi kan tjene en fin skilling på dem, så er det vel okay, at man har det fint med, at de smutter, så man kan hente noget ind den anden vej, der passer bedre til os i vores nuværende situation?
Det er da meget muligt at de er vores 2 bedste spillere, men så længe det ikke kommer til udtryk på banen, så vil jeg hellere se dem smutte.

Og ja, din attitude overfor andre er jo som sædvanlig bare trist at se på.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Lente

Jeg har en Rovers-ven som altid har været svært begejstret for Hanley, og jeg har også set to kampe hjemme hos ham, hvor det var tydeligt at han var Rovers vigtigste spiller, hvilket jeg husker vi omtalte flere gange.

Mener også at han både er anfører og årets spiller i Blackburn, så uden at gå wiki på den, tror jeg ikke det er hvilken som helst Championship-forsvarer i henter jer der.
Jeg har det rigtig fint med at Sissoko smutter. Han er god, men jeg tvivler på at han nogensinde finder et kontinuerligt højt niveau. Og han ville slet ikke gøre det for os - han ser sig selv som for god til os.

Gigi derimod, han kunne være blevet en kult-spiller hos os. Han er sympatisk og med en flamboyant spillestil. Desværre havde også han et eller andet med hovedet. Måske lidt for meget en medgangsspiller. Jeg tror han kan blive rigtig god for Liverpool under Klopps vinger. Alt for god og spændende til Championship - han hører nærmere til i Champions League.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Annonce