Scotty, er du sulten efter en diskussion for diskussionens skyld alene eller er der en anden grund til, at du bliver små-personlig?
Sissoko og Wijnaldum er uden tvivl vores bedste spillere og ville nok også være nogle af de bedste spillere nogensinde til at skulle spille Championship fodbold. Jeg husker i hvert fald ikke nogen spillere af deres kaliber, der blev i klubben efter en nedrykning og det ville undre mig meget, hvis vi formåede at holde på dem. Det er der da heller ikke meget, der tyder på.
Når det nu er præmissen, at de ikke gider at spille Championship og at vi kan tjene en fin skilling på dem, så er det vel okay, at man har det fint med, at de smutter, så man kan hente noget ind den anden vej, der passer bedre til os i vores nuværende situation?