En vellykket pre-season nåede til ende i eftermiddags med en 3-2 sejr over Vitesse Arnhem. Vellykket fordi vi stort set har været forskånet for skader og fordi flere af de nye har været med i flere af kampene. Derudover har man ikke rejst kloden rundt til en forandring..
Fredag 20:45 venter Fulham (slog Crystal Palace 3-1 uden McCormack i deres sidste test) og svarene på en masse ubekendte faktorer. Jeg forventer en nervøs indledning, mål i begge ender og et lige opgør. Opstillingen er svær at gisne om, men mit gæt bliver:
Selz
Janmaat - Mbemba - Lascelles - Dummett
Shelvey - Hayden
Richie - Perez - Anita(!)
Gayle
Bejlerne til en startplads er umiddelbart kun Aarons og Colback.
Thauvin og Tioté forventer jeg er smuttet meget snart mens Sissoko formentlig max er i spil til en bænkplads. På transferfronten meldes der om et forhøjet bud på Knockeart hvilket understreger den overraskende tendens i løbet af sommeren. Jeg havde ihvertfald forventet at Benitez i langt højere grad satte sit præg på de indgående signings. Alt andet lige må han have haft et ret begrænset forudgående kendskab til spillere som Gayle, Richie, Hanley og Hayden..
Fredag 20:45 venter Fulham (slog Crystal Palace 3-1 uden McCormack i deres sidste test) og svarene på en masse ubekendte faktorer. Jeg forventer en nervøs indledning, mål i begge ender og et lige opgør. Opstillingen er svær at gisne om, men mit gæt bliver:
Selz
Janmaat - Mbemba - Lascelles - Dummett
Shelvey - Hayden
Richie - Perez - Anita(!)
Gayle
Bejlerne til en startplads er umiddelbart kun Aarons og Colback.
Thauvin og Tioté forventer jeg er smuttet meget snart mens Sissoko formentlig max er i spil til en bænkplads. På transferfronten meldes der om et forhøjet bud på Knockeart hvilket understreger den overraskende tendens i løbet af sommeren. Jeg havde ihvertfald forventet at Benitez i langt højere grad satte sit præg på de indgående signings. Alt andet lige må han have haft et ret begrænset forudgående kendskab til spillere som Gayle, Richie, Hanley og Hayden..