Snak

Mere indhold efter annoncen
En vellykket pre-season nåede til ende i eftermiddags med en 3-2 sejr over Vitesse Arnhem. Vellykket fordi vi stort set har været forskånet for skader og fordi flere af de nye har været med i flere af kampene. Derudover har man ikke rejst kloden rundt til en forandring..

Fredag 20:45 venter Fulham (slog Crystal Palace 3-1 uden McCormack i deres sidste test) og svarene på en masse ubekendte faktorer. Jeg forventer en nervøs indledning, mål i begge ender og et lige opgør. Opstillingen er svær at gisne om, men mit gæt bliver:

Selz
Janmaat - Mbemba - Lascelles - Dummett
Shelvey - Hayden
Richie - Perez - Anita(!)
Gayle

Bejlerne til en startplads er umiddelbart kun Aarons og Colback.

Thauvin og Tioté forventer jeg er smuttet meget snart mens Sissoko formentlig max er i spil til en bænkplads. På transferfronten meldes der om et forhøjet bud på Knockeart hvilket understreger den overraskende tendens i løbet af sommeren. Jeg havde ihvertfald forventet at Benitez i langt højere grad satte sit præg på de indgående signings. Alt andet lige må han have haft et ret begrænset forudgående kendskab til spillere som Gayle, Richie, Hanley og Hayden..
Mohammed Diame fra Hull næste mand ind, vi har udløst hans frikøbsklausul og han skulle være på vej til Newcastle netop nu.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
I Chronicle beskrives Diame som en direkte erstatning for Sissoko. Umiddelbart fint med en mand med både Championship- og PL-erfaring, men jeg forventer ikke, han er en spiller, der brager igennem som fast mand på holdkortet - uden dog at have det største kendskab til hans kvaliteter.

Hvor langt er Krul og Elliot hhv. fra at komme tilbage fra skader? Med alle målmænd klar, hvem er så førstevalget? Selz ligner umiddelbart en mand, der er købt ind for at skulle spille.
Jeg tror Diame er købt til en startplads. 45 kampe og 10 mål for Hull i sidste sæson i Championship.

Vil tro at Sels starter i målet, Elliot er først klar i 2017, kender ikke Kruls status.

It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Momo Diamé bliver KLASSE at få ind - især på Championship niveau.

Måske ikke altid en spiller, man lægger mærke til, men han plejer at være garant for en god arbejdsindsats. Størstdelen af sæsonen 14/15 fik han ødelagt af knæproblemer, men ellers har han siden Wigan-dagene været en flittig arbejdsbi. Ham kommer I til at få glæde af.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
3 millioner! Fuck me, det bliver muligvis den bedste handel i Championship i år.
NP er Suppens bedste 6'er!
Som nu er steget med 50%..
Stadig røverkøb når man ser på hvad f.eks. Gayle kostede.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Hvor er han i udgangspunktet tænkt på banen?
Hvad sker der lige? Nu er Ciaran Clark også på trapperne. Er det nu Dummett der skal et smut tilbage på bænken. Jeg medgiver at venstre back ikke er vores stærkeste, men er Clark et tydeligt upgrade? Hmm
Annonce