Tjek, jeg huskede forkert omkring hans optræden på backen.
Jeg har umådeligt svært ved at se han skulle være bedre end nogen af de tre vi har på cb og derfor giver handlen ikke super mening for mig, da vi også har et par andre spillere, der kunne agere 4. Valg som cb. Vi kommer helt sikkert til at være dobbelt dækket på de fleste positioner.
Lige nu kan vi nærmest stille dette B-hold
Elliot (Krul)
Gamez - Hanley - Clark - Haidarra
Colback - Anita (Saivet)
Arrons - Armstrong (De Jong) - Gouffran
Mitrovic
Det er lige ved det hold burde være stærkt nok til at rykke op.
Jeg har umådeligt svært ved at se han skulle være bedre end nogen af de tre vi har på cb og derfor giver handlen ikke super mening for mig, da vi også har et par andre spillere, der kunne agere 4. Valg som cb. Vi kommer helt sikkert til at være dobbelt dækket på de fleste positioner.
Lige nu kan vi nærmest stille dette B-hold
Elliot (Krul)
Gamez - Hanley - Clark - Haidarra
Colback - Anita (Saivet)
Arrons - Armstrong (De Jong) - Gouffran
Mitrovic
Det er lige ved det hold burde være stærkt nok til at rykke op.