Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er virkelig i tvivl om der er en eneste dommer vores fangruppe kan lide 😅

Det tror jeg ikke. Taylor er dog i en kategori for sig selv. :)
Men ud over Chelsea fans så er han nok heller ikke en dommer de fleste PL fans kommer til at savne når han er væk.
Men det er alligevel nogle ret vide rammer du har, hvis ikke Romeros "tackling", hvor han sætter en stempling ind, med på skinnebenet, med stramt ben og knopperne forrest, er en svinestreg.


Den store forskel ligger i, at han sætter stemplingen ind på bolden, og ikke benet. Er med på han ikke har kontrol over sin tackling, og hans fod glider videre på Enzos ben.
Grimt frispark og rødt kort alle dage, men for mig er det ikke en svinestreg.
- det er Iidt som når bold.dk bruger over skriften “VAR drama…” fordi de er brugt VAR i en kamp. Newcastle vs Arsenal havde VAR drama. Tottenham vs Liverpool havde VAR drama. Hvis vi bruger drama om alt VAR mister det sin betydning, og sådan har jeg det også med svinestreg.
Liverpool FC - Y.N.W.A 🕊️His name is Diogo🕊️
moderator
@Cfever

Det var dog første gang i fire år han dømte dernede.
https://kortlink.dk/sudv
Det var dog første gang i fire år han dømte dernede.


Ja, men det ændrer ikke på at det er ren spekulation som ikke giver mening med tanke på at han runden efter får Chelsea - City.
We know what we are
moderator
@Hasse

Det virker pænt naivt. Når man går ind på den måde i en tackling er man udmærket klar over at det er med betydelig risiko for at ramme modstanderen grimt. Det er hverken første gang han gør det, og det var heller ikke første gang i kampen han havde gang i noget svinsk.
https://kortlink.dk/sudv
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er vidst en konspiration historie, at han blev straffet pga sin fejl mod Wolves. Dale Johnson har skrevet det ikke passer, at han blev degraderet pga det. Mere VAR rummet der skulle kritiseres her efter min mening, man bruger lidt over 4 minutter og alligevel lader man straffesparket stå.
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.” Bill Shankly
moderator
"Ja, men det ændrer ikke på at det er ren spekulation som ikke giver mening med tanke på at han runden efter får Chelsea - City."

Tja, det er vel alt efter hvor meget man lægger i at han får en tur ned. Det kan jo godt være der ikke har været meget mere end lidt signalværdi i det fra PGMOL´s side.

Men hvis det er komplet urelateret er det da meget spøjs timing.
https://kortlink.dk/sudv
Men hvis det er komplet urelateret er det da meget spøjs timing.


Helt enig. Men synes nu det er værd at understrege at det med at han er blevet "demoted" ikke kommer fra nogle officielle steder og er noget, der er opstået pga den spøjse timing.
We know what we are
@Geddar vi behøver slet ikke være enige i, hvor grænsen for svinsk er. Det er helt fint med mig.
Du må bare ikke tro, at jeg synes det er hårdt dømt el lign. Svinsk er bare ikke en betegnelse JEG vil bruge om situationen, og jeg ser heller ikke umiddelbart Oliver være skyld i tacklingen.

Men genser kampen i aften med fokus på linjen i kampen✌🏻
Liverpool FC - Y.N.W.A 🕊️His name is Diogo🕊️
https://www.theguardian.com/football/2023/nov/07/spurs-too-hyped-up-chelsea-dejan-kulusevski

Kulusevski indrømmer, at Tottenham-spillerne var for overtændte i går, og ser det som hovedårsagen til nederlaget. Det er ikke helt ved siden af, men jeg mener nu stadig, at Oliver kunne og burde have lagt en dæmper på gemytterne kort inde i kampen.
Annonce