Men det er alligevel nogle ret vide rammer du har, hvis ikke Romeros "tackling", hvor han sætter en stempling ind, med på skinnebenet, med stramt ben og knopperne forrest, er en svinestreg.
Den store forskel ligger i, at han sætter stemplingen ind på bolden, og ikke benet. Er med på han ikke har kontrol over sin tackling, og hans fod glider videre på Enzos ben.
Grimt frispark og rødt kort alle dage, men for mig er det ikke en svinestreg.
- det er Iidt som når bold.dk bruger over skriften “VAR drama…” fordi de er brugt VAR i en kamp. Newcastle vs Arsenal havde VAR drama. Tottenham vs Liverpool havde VAR drama. Hvis vi bruger drama om alt VAR mister det sin betydning, og sådan har jeg det også med svinestreg.