Snak

Mere indhold efter annoncen
Helt enig. Men synes nu det er værd at understrege at det med at han er blevet "demoted" ikke kommer fra nogle officielle steder og er noget, der er opstået pga den spøjse timing.

Jeg troede faktisk han var blevet demoted. Han er vel top 2 over bedste dommere(Ifølge PGMOL) sammen med Michael Oliver. Så synes det var spjøst han skulle dømme Championship.
Jeg troede faktisk han var blevet demoted. Han er vel top 2 over bedste dommere(Ifølge PGMOL) sammen med Michael Oliver. Så synes det var spjøst han skulle dømme Championship.


Ja og det er jo lidt problemet, det giver jo mening med tanke på timingen i Championship kampen, men der er altså ikke meldt noget officielt ud.
We know what we are
Ja og det er jo lidt problemet, det giver jo mening med tanke på timingen i Championship kampen, men der er altså ikke meldt noget officielt ud.

Bliver det normalt meldt ud af PGMOL hvis de bliver " demoted" ? Jeg har simpelthen ingen anelse hvordan de normalt gør.
Bliver det normalt meldt ud af PGMOL hvis de bliver " demoted" ? Jeg har simpelthen ingen anelse hvordan de normalt gør.


Det sker heller ikke så tit. Men med Mike Dean tidligere i år blev det meldt ud at han blev "demoted". Her er skriver Dale Johnson om at Anthony Taylor ikke blev det.

https://twitter.com/DaleJohnsonESPN/status/1720526040089378868
We know what we are
De hårdeste udtalelser jeg har læst fra en manager, er stadig David Moyes udtalelser om Clattenburgs deltagelse og præstation i et Merseyside derby i oktober 2007. Moyes slap for både karantæne og bøde, mens Clattenburg ikke dømte Everton igen før foråret 2013, og ikke dømte på Goodison før Moyes var skiftet til Manchester United i sommeren 2013.
VAR OUT, Premier League = Corruption
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mon ikke Everton havde fået et enkelt straffe el to med VAR i den kamp😅
Liverpool FC - Y.N.W.A 🕊️His name is Diogo🕊️
“ Mon ikke Everton havde fået et enkelt straffe el to med VAR i den kamp😅 “

Næh😀
The Premier League´s five-person Key Match Incidents panel say Newcastle´s goal against Arsenal was right to stand.

A 4-1 majority concluded there was not enough evidence to overturn the on-field calls that the ball had stayed in and there was no offside. Gabriel also judged not to have been fouled.

Panel also unanimously ruled Kai Havertz should have been sent off for his tackle on Sean Longstaff. And there was a 3-2 vote in favour of Bruno Guimaraes being dismissed for striking Jorginho.
Det er sku ret vildt at alle 5 var enige om det røde til Havertz, men kun 3 af dem stemte for et til Bruno.

Mener at begge var røde, men Brunos var sku en svinestreg, den kan man sku ikke stemme imod.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Det helt store problem “i fodboldverdenen” er at måden man læser fodboldloven på, og synes den skal følges, ikke stemmer overens med hvordan dommerne bliver bedt om at tolke den.

Jeg er mest på den side hvordan den skal tolkes, selvom det mange gange kan virke langt væk fra det der står i loven.
Liverpool FC - Y.N.W.A 🕊️His name is Diogo🕊️
Annonce