Jeg er ved at være sindssyg træt af den evindelige trampen i akilleshælen fra vores modstandere (Madisson var "free game" i flere kampe).
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Ja Spurs laver jo ganske enkelt ingen frispark …
Ja Spurs laver jo ganske enkelt ingen frispark …
Det har jeg jo ikke sagt..
Tottenham bliver ramt af en forbandelse mod Chelsea med to røde og to skader til Madison og Van der ven og alligevel dominere de kampen mod Wolves idag. De har fået en speciel træner. Jeg var forresten imponeret over hvor meget de skabte med 9-mand mod Chelsea.
Det kan dog være lidt svært at tage seriøst, at man er træt af modstandernes hårde spil, når man har en mand som Romero rendende..