Det kan dog være lidt svært at tage seriøst, at man er træt af modstandernes hårde spil, når man har en mand som Romero rendende..
Lige præcis. Og det er jo ikke fordi andre Spurs spillere holder sig tilbage i dag (PEH, Emerson og Kulu som jeg lige kan huske uden at tænke mere over det). Det er virkelig spøjst som nogen konsekvent giver modstanderne skylden for at der er hårdt spil uden at kunne spotte den åbenlyse fællesnævner i kampene …
We know what we are