Snak

Mere indhold efter annoncen
Det kan dog være lidt svært at tage seriøst, at man er træt af modstandernes hårde spil, når man har en mand som Romero rendende..


Lige præcis. Og det er jo ikke fordi andre Spurs spillere holder sig tilbage i dag (PEH, Emerson og Kulu som jeg lige kan huske uden at tænke mere over det). Det er virkelig spøjst som nogen konsekvent giver modstanderne skylden for at der er hårdt spil uden at kunne spotte den åbenlyse fællesnævner i kampene …
We know what we are
Og Joelintons mål havde jeg muligvis underkendt men aldrig live

Altså.
Tottenham spiller generelt ikke hårdt.

Men vi har altid haft et par spillere som ofte går/gik over stregen.

Romero er et tydelig eksempel på dette. Det samme da Lamela var i klubben. Også faktisk også Lo Celso.

Alle argentinere.
Altså hvad?
Tottenham spiller generelt ikke hårdt.


Det er jeg sådan set enig i, men i dag (og sådan det også mod Chelsea) er der altså hysterisk at bebrejde modstanderne for hårdt spil, når man selv spiller mindst lige så hårdt (hvis ikke hårdere)
We know what we are
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvis bare dommeren var lige så konsekvent med kortene overfor modstanderen.
Det betyder da du måske synes der var frispark. Hvis du havde underkendt den live.
Det er mig en gåde hvordan du kan læse den sætning sådan. Der står sort på hvidt at jeg aldrig ville ha underkendt den live.
Utroligt, at Wolves ikke har fået udlignet endnu. Spurs er godt nok skidt kørende.
Y. N. W. A. - #JFT97
Meget fortjent udligning

Og et flot mål
Annonce