Snak

Mere indhold efter annoncen
Men i sæsonen er de det hold med flest afslutninger. Flest berøringer i modstandernes felt osv.

? Og hvor har du de data fra. Spurs har 7 flest afslutninger denne sæson.

“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.” Bill Shankly
@Bobbymo …
er du tilfældigvis i familiær relation til Kanmandet?
Indlægsmønstret er næsten identisk

Og jo … man kan godt tillade sig at have forventninger til Nkunku selvom han ikke har spillet i premier league endnu, du kan sammenligne det med fans der betegner spillere der scorer en enkelt gang og kan tage 3 på tæerne som verdens bedste.

Og nej … jeg gider ikke kommentere på dine tåbelige indlæg i Liverpool tråden, det holder jeg mig fra selvom du ikke selv kender den begrænsning andetsteds.

Desværre er denne weekend ikke en weekend med nederlag til din klub som jo nu er mesterskabsfavoritterne
Jeg er også træt af en "loose cannon" som f.eks. Romero, men prøv f.eks. at se de første 15 minutter af kampen mod Chelsea, hvor dommeren, i mine øjne, tillod alt for hårdt spil. Sådan har det været i et par kampe mod Chelsea, og hver gang ender det med at de sædvanlige hos Spurs taber hovedet, og får velfortjente røde kort.


Der blev IKKE tilladt meget i starten af kampen mod Chelsea. De første 20 min. dømmes de frispark der skal dømmes. Øvrige sjat pisseri ville ikke engang blive dømt i en U12 kamp. Gense de første 20 min, som må antages rigeligt at dække starten af en kamp find et frispark der skulle være sanktioneret el et manglende frispark, som ikke burde tillades🤷🏼‍♂️

De første 20 min laver Chelsea 6 frispark og Tottenham 3.
INGEN af Chelseas giver anledning til brok fra spillerne, ingen af dem giver anledning til andet end et lille fløjt fra dommeren og ingen af dem ville i nogen som helst kamp give anledning til andet end det det var. Små frispark som en del af spillet.

Tottenhams 3 begåede frispark, der er Udogies første advarsel iblandt. Et frispark som også kigges igennem for potentiel udvisning.
De øvrige er lige uskyldige som dem Chelsea laver.

Det er altså en kamp der var i fuldstændig kontrol, og uden nogen som helst grund til at fremhæve som hård el lign. Hverken dommeren, tilskuerne, spillerne el trænerne tog sig af frisparkene de første 20 min.
- Udogies undtaget.
Liverpool FC - Y.N.W.A 🕊️His name is Diogo🕊️
YNWA

Stats var fra før Chelsea kampen. Så vi kan sagtens være røget af tronen efter den kamp

Men pointen er bare at det er helt sort at mene at spurs kun ligger i toppen pga held og marginaler.
@Jonas det er “bare” de klassiske idiotiske kommentarer for at sætte ild i gaden. Spurs ligger nr. 1 på baggrund af godt spil, og hvis man ikke presser modstanderen, laver de ikke selvmål som tilfældet var i Liverpool kampen.
Alle hold vil have nogle marginaler med sig, men det er Tottenhams sæson start ikke bygget på.
Liverpool FC - Y.N.W.A 🕊️His name is Diogo🕊️
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Men pointen er bare at det er helt sort at mene at spurs kun ligger i toppen pga held og marginaler.


Dygtighed spiller selvfølgelig også en rolle, men når man er det hold der outperformer expected points klart mest i ligaen, så er der også noget held og marginaler, der spiller ind. Helt sort at mene andet.
We know what we are
Ja, jeg har sagt 47 gange at jeg ikke kan se noget entydigt i situationen. Og at jeg aldrig ville have underkendt den live - ergo i dommerens situation. Der sagde jeg det lige sort på hvidt igen :)
https://theanalyst.com/eu/2023/08/premier-league-stats-2023-24/

Syntes ikke stats fortæller at Spurs skulle have været heldige. Jeg vil mere sige dygtige
angående afslutninger:

https://www.premierleague.com/stats/top/clubs/total_scoring_att

Spurs ligger nr. 2, efter Liverpool.
VAR OUT, Premier League = Corruption
@Bobbymo …
er du tilfældigvis i familiær relation til Kanmandet?
Indlægsmønstret er næsten identisk

Og jo … man kan godt tillade sig at have forventninger til Nkunku selvom han ikke har spillet i premier league endnu, du kan sammenligne det med fans der betegner spillere der scorer en enkelt gang og kan tage 3 på tæerne som verdens bedste.

Og nej … jeg gider ikke kommentere på dine tåbelige indlæg i Liverpool tråden, det holder jeg mig fra selvom du ikke selv kender den begrænsning andetsteds.

Desværre er denne weekend ikke en weekend med nederlag til din klub som jo nu er mesterskabsfavoritterne

Sig mig, er du helt væk? Hvordan i alverden fik du skrevet det indlæg ud af det blå, har jeg da kritiseret/disset dig nu her eller noget? Eller savnede du bare noget spænding og havde brug for at starte en diskussion op? Eller er du stadig ked af, at jeg kaldte dit indlæg i mandags for sløjt?

Desuden har du virkelig en klam tendens til konstant at komme med personangreb, og af en eller anden grund skal du altid gå efter folks person. Hvad har kanmandet med noget som helst at gøre lige nu? 😂😂

Jesus Christ..
“Football is the most important of the least important things in life” -Jürgen Klopp.
Annonce