@Wise
Du har seriøst et problem, hvis du først nu, ud af ingenting forresten, vælger at reagere på et indlæg, som jeg skrev i sjov i går omkring 22.45 i Liverpool-tråden. At du så vælger at reagere på det i en hel anden tråd, end den jeg skrev i, er underligt nok i sig selv, men det er så en anden snak.
Derudover er det jo vildt at se, så ramt du bliver, når andre tager pis på dig/Chelsea. Du er jo selv altid god for en joke eller to eller ti, når du sammen med dine venner i hyggetråden tillader dig at tage pis på alt og alle, men så snart man vender den om på dig eller dit hold, så tager du det helt personligt.
Træk vejret og vær´ lidt positiv. Chelsea har gang i noget godt og har lige slået Spurs ude med 4-1, og måske kan I gøre det igen i morgen imod City. Jeg hepper i hvert fald på jer og tror på, at I har en chance.
Selv uden den franske Messi(as). Apropos Jesus Christ ;-)
Du har seriøst et problem, hvis du først nu, ud af ingenting forresten, vælger at reagere på et indlæg, som jeg skrev i sjov i går omkring 22.45 i Liverpool-tråden. At du så vælger at reagere på det i en hel anden tråd, end den jeg skrev i, er underligt nok i sig selv, men det er så en anden snak.
Derudover er det jo vildt at se, så ramt du bliver, når andre tager pis på dig/Chelsea. Du er jo selv altid god for en joke eller to eller ti, når du sammen med dine venner i hyggetråden tillader dig at tage pis på alt og alle, men så snart man vender den om på dig eller dit hold, så tager du det helt personligt.
Træk vejret og vær´ lidt positiv. Chelsea har gang i noget godt og har lige slået Spurs ude med 4-1, og måske kan I gøre det igen i morgen imod City. Jeg hepper i hvert fald på jer og tror på, at I har en chance.
Selv uden den franske Messi(as). Apropos Jesus Christ ;-)
“Football is the most important of the least important things in life”
-Jürgen Klopp.