Nej, det er Bournemouths store kvalitet.
Snak
Redigeretlør 11. nov 2023
Lignede en skade til Almiron i første halvleg.
Det er en papirstynd trup eftehånden, hvor bænken må besættes med mere end en målmand og en del mælketænder. Ligesom hos Spurs.
Det kommer til at koste point resten af 2023.
EDIT:
Ja, Spurs har p.t. en stærkere bænk end Newcastle - men også de må udfylde NOGLE bænkpladser med purunge og uerfarne spillere pga. skader og karantæner.
Det er en papirstynd trup eftehånden, hvor bænken må besættes med mere end en målmand og en del mælketænder. Ligesom hos Spurs.
Det kommer til at koste point resten af 2023.
EDIT:
Ja, Spurs har p.t. en stærkere bænk end Newcastle - men også de må udfylde NOGLE bænkpladser med purunge og uerfarne spillere pga. skader og karantæner.
Redigeretlør 11. nov 2023
Så er Longstaff nok også væk.
Det er hel vildt!
Edit: Han ser ud til at kunne fortsætte.
Det er hel vildt!
Edit: Han ser ud til at kunne fortsætte.
lør 11. nov 2023
Hårde ord om Bentancur, Gil, Lo Celso og Skipp
Hvor kommer den kommentar fra?
Kommentatoren i kampen eller? Jeg ser ikke kampen, men forstår ikke sammenhængen.
lør 11. nov 2023
Umiddelbart syntes jeg Tottenham blev langt bedre efter de kom banen, selvom det var der de indkasserede de to mål. Men det skyldtes vel mere individuel klasse hos indskiftede Sarabia end de nævnte spillere. Det første mål må være kandidat til årets mål, det var udført på ekstrem højt teknisk niveau.
lør 11. nov 2023
Så må jeg give dig ret Burns. Bentancur i særdeleshed, han er blandt de bedste midtbane spillere i hele i ligaen. Han er absolut klasse og en hovedårsagerne til at Spurs eksploderede sidste sæson med hans alvorlige skade.