Snak

Mere indhold efter annoncen
Vildt den stadig står 0-0 i Pool.

Der chancer i begge ender
Anden kamp i streg Liverpools nye japaner flirter kraftigt med en udvisning.

Han kan jo slet ikke følge med, hverken mod Toulouse eller brentford.
Nej jeg er heller ikke imponeret. Men det ville jeg heller ikke have været af VAR, hvis der var dømt rødt der.

Modsat set, så havde jeg heller ikke været overrasket.
Det havde da været helt væk, hvis Endo havde fået rødt på den tackling, som begge spillere var lige gode om. Helt rigtigt, at der ikke blev givet noget på den.

Desuden kom han slet ikke ind med så hård kraft, og selv hvis han gjorde, så var Nørgaard i hvert fald ligeså meget med på den. Bare uheldigt, at han blev ramt, som han gjorde.

Men mon ikke nogle af de danske medier nok skal give VAR og dommeren skylden for et manglende rødt, og at det måske var grunden til, at Brentford endte med at tabe kampen ganske klart?

Det bliver dog sjovt at se Thomas Frank pive over den efter kampen samt nogle af de folk, der bare ikke bryder sig om Liverpool..
“Football is the most important of the least important things in life” -Jürgen Klopp.
Ok, bobby.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Modent.
“Football is the most important of the least important things in life” -Jürgen Klopp.
Det ligner faktisk Thomas Frank står og signalerer der ikke skal gives rødt, hvilket jeg er enig i. Nørgaard kaster sig selv ned i den, men synes godt han kan få et gult.
“ Helt rigtigt, at der ikke blev givet noget på den. “

Det kan du simpelthen ikke mene? Der er da alle dage frispark, når den ene kommer med strakt ben og knopperne forrest, og rammer bolden og fortsætter ind i modstanderen.
De Zerbi´s "wannabe guardiola" taktik er jeg altså ikke helt overbevist om endnu.
IDKFA
Tintin: Mener du der er rødt eller hentyder du til at der skal dømmes frispark? (Hvis det sidste så er jeg enig)

Jeg tror det er rødt Bobby skriver om længere oppe.
Annonce