Snak

Mere indhold efter annoncen
@Tintin
Jeg fik nok formuleret mig forkert.

Jeg mente, at det var helt rigtigt, at VAR ikke gik ind og ændrede dommerens beslutning til et rødt kort.

Et standard frispark kunne han måske godt have fået, men så var det hellere ikke værre, at han ikke fik det. Matip fik eksempelvis et gult kort på et ikke-eksisterende frispark i første halvleg, så de overlever nok.
“Football is the most important of the least important things in life” -Jürgen Klopp.
Dommeren står to-tre meter væk med front mod situationen i første parket.
Han fløjter ikke engang frispark.

Der bliver i øvrigt ikke strakt ben, bare fordi Kuhn siger det. Endo trækker jo netop benet til sig før kontakten - ellers havde det da først gjort av.
Rene pokaler skinner bare flottere. Next season - måske også med Justice for 115...
Heskey

Mener da klart der er frispark og gult kort. Og man skal dælme passe på i disse tider, når propperne kommer forrest.
“ Dommeren står to-tre meter væk med front mod situationen i første parket.
Han fløjter ikke engang frispark. “

Hvad har det efterhånden med sagen at gøre?🤷‍♂️😀
Synes ikke et rødt kan forsvares. Heller ikke med "slow-billeder", som kan få situationer til at se værre ud. Det ville være en ekstrem hård dom. Nørgaard kaster dig ned i den og Endo fører ikke benet igennem. Det er klodset pga. et dårligt træk.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nej, sorry Tintin - my bad at blande dommeren ind i det... ;-)
Tilbage til studiet skrivebordet !
Rene pokaler skinner bare flottere. Next season - måske også med Justice for 115...
Tintin eller hvem ?
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Jeg synes nu heller ikke den er så "strakt" som Kuhn gav udtryk for. Men jeg er til gengæld helt på linje med Tintins "man skal passe på i disse tider". Jeg havde som skrevet ikke været overrasket, hvis den var endt i et eller andet VAR-rødt.

Det havde dog været en eklatant fejldom imo.
Den her havde overrasket mig. Propper ja, men der mangler kraft, strakt ben, ben over jorden, kontaktpunkt osv.
Det havde været helt skørt.
Liverpool FC - Y.N.W.A 🕊️His name is Diogo🕊️
Spiller godt, Chelsea
Annonce