Snak

Mere indhold efter annoncen
Det havde jo været et klart frispark midt på banen, så selvfølgelig er der straffe
Lidt sjovt at Haaland åbenbart gerne må hive i trøjen et halvt sekund inden Cucurella laver straffe for det samme.
Klart straffe

De hiver i hinanden med Chelsea spilleren slipper ham jo ikke. Det er der den store forskel er. Havde han ikke holdt ham kunne Haaland muligvis heade den ind.
City heldige der, men da det ikke er en clear and obvious får den lov at stå.

Bemærk hvorledes Dias beskytter pletten, ikke første gang jeg ser det.
A proud Cityzen
Jeg troede vi var færdige med de her soft penaltys

Der er forskel på lige og ulige uger 🙃
De har begge fat men slipper hinanden igen. Så laver Cucu en holdeforseelse der vel godt kan dømmes.
OB / Liverpool / Bayern siden start 80erne
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Selvfølgelig er der straffe set på den isolerede handling, men jeg synes bare at hele sekvensen gør det lidt tyndt at dømme den.

Chelsea er startet fint.
YNWA
Tjae - Cucu er kukkuk nok til at give dommeren - og Haaland - muligheden.

Normalt skulle der nok mere til at vælte en stor stærk yeti.
Rene pokaler skinner bare flottere. Next season - måske også med Justice for 115...
Stærkt, Chelsea. De har klart været det bedste hold den første halve time.
1-1. Fortjent nok

Sløj opdækning af City
Flot headet ind
Annonce