Snak

Mere indhold efter annoncen
Jackson er godt nok en dårlig angriber. Med en ordentlig en af slagsen havde Chelsea været foran 3-2 eller 4-2.
Fed første halvleg.

Mon Chelsea kan stå distancen?
Det er mærkeligt at se City være så dårlige defensivt. Cadeau til Chelsea for at åbne dem op, men der er godt nok ukarakteristisk mange fejl fra deres side af lige nu.
Chelsea gør det squ godt i dag. Den napper de i anden halvleg. Fed kamp ellers!
Tror denne kamp ender som det plejer. Chelsea bedste hold og dyb skuffelse til sidst, som mod Arsenal udspiller dem, skuffelse. Gælder faktisk for de fleste hjemme kampe i år. ..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Når man ser Chelsea spille i aften, så får man desværre fornemmelsen af, at de vinder mesterskabet, inden Arsenal gør det.
Nå, det holdt ikke længe
Var i gang med at skrive, at jeg var glad for, jeg ikke var dommer i den situation der. Det var dælme svært at se.

Men det fik da de løst ekstremt hurtigt! Hæhæhæ
Haaland er et unikum. Det er forbeholdt de aller aller største stjerner at score med røv og løgpose - endda i samme moment! Det er intet mindre end guddommelig målscoring!
Når man ser Chelsea spille i aften, så får man desværre fornemmelsen af, at de vinder mesterskabet, inden Arsenal gør det.


Hvordan det? De har for nylig tabt til Brentford og er nu bagud mod et hold Arsenal slog. Det ser flot ud når de flyver ud over stepperne, men de har altså lukket 3 mål ind på hjemmebane nu.
Annonce