Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er da en af de fedeste kampe siden kampen i parken i onsdags!
YNWA
Game on!
Ja vild kamp. Kæmpe drop af ederson
Helt forrygende kamp.

Men Ederson ser ikke alt for heldig ud der.
Shit en kamp! Årets bedste indtil nu.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Totalt indianer bold med et hav af defensive fejl. Der kunne sagtens være scorer flere mål :-)
Ja, taktikken er røget ud af vinduet.

Det kan ende med hvad som helst. Yderst underholdende
Sterling spiller den bedste kamp jeg har set fra ham i årevis. Klart banens spiller.
Hvem andre end Rodri. Man har næsten ondt af Chelsea. Også kun næsten.
Det var et af de heldigere mål. City er bare en maskine.
Annonce