Rodri har det der Gundogan-gen, når det kommer til vigtige scoringer. Synd for Chelsea, de har ellers spillet godt.
Snak
søn 12. nov 2023
Syntes city har været bedst selvom de har fjollet defensivt
Men tydeligt at Chelsea er på ret vej.
Men tydeligt at Chelsea er på ret vej.
Redigeretsøn 12. nov 2023
Chelsea har kæmpe ære af kampen. Virkelig god indsats fra dem, set bort fra de enkelte defensive brølere
søn 12. nov 2023
City er bare gode.. en kæmpe skam et helt ekstremt tyndt straffe skal blive så afgørende.
Chelsea FC siden 1995
søn 12. nov 2023
Gad godt have heldet som det dårligst spillende hold har som gør de er det mest formstærke. Der er virkelig ingen retfærdighed til
søn 12. nov 2023
Den er vel god nok. Dias rammer godt nok bolden med han glider ind i manden efterfølgende.
søn 12. nov 2023
Er 8 min tillæg ikke lige langt nok….ingen af dem har jo trukket tiden ud
A proud Cityzen