Snak

Mere indhold efter annoncen
Rodri har det der Gundogan-gen, når det kommer til vigtige scoringer. Synd for Chelsea, de har ellers spillet godt.
Syntes city har været bedst selvom de har fjollet defensivt

Men tydeligt at Chelsea er på ret vej.
.
Chelsea har kæmpe ære af kampen. Virkelig god indsats fra dem, set bort fra de enkelte defensive brølere
City er bare gode.. en kæmpe skam et helt ekstremt tyndt straffe skal blive så afgørende.
Chelsea FC siden 1995
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Gad godt have heldet som det dårligst spillende hold har som gør de er det mest formstærke. Der er virkelig ingen retfærdighed til
Vild afslutning.. Hovedløst af Dias..
Den er vel god nok. Dias rammer godt nok bolden med han glider ind i manden efterfølgende.
Er 8 min tillæg ikke lige langt nok….ingen af dem har jo trukket tiden ud
A proud Cityzen
Håber city er ligeså gæstfrie i forsvarer når vi skal møde dem. For de laver nok en 6-7 mål mod os :-)
Annonce