Snak

Mere indhold efter annoncen
Kampen kan ikke ende anderledes, når man ser Chelseas stats i ligaen.
Mon ikke Jackson nok skal få sin del af røde kort
A proud Cityzen
Kæmpe svinestreg af Sterling!
Puha, Sterling - men også mangel på klasse af City, da de forsøger at psyke Palmer.

Men fuck det - det er da sæsonens kamp so far! (lige indtil vi nakker City 4-5... ;-)
Rene pokaler skinner bare flottere. Next season - måske også med Justice for 115...
Hold da kæft en kamp.
YNWA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tak for en fantastisk kamp!! Kæmpe respekt til Chelsea, troede sgu ikke de havde det i sig
Vild vild kamp

Sjældent at se at City lave så store fejl i forsvaret. At de scorer 4 mål på udebane og ikke vinder vil irritere pep

Men fedt for os som kan lide mål
@Gunner123
Det er ikke specielt sigende, at ManC scorer 4 mål mod nogen. Det specielle er at score 4 mod ManC
Har der nogensinde eksisteret dækning på så lavt niveau som Viasat? De kan ikke engang finde ud af at vise alle målene fra rundens kampe, men man skal alligevel høre Peter Kjær fortælle om hvor hylemorsomt deres ellers tåkrummende serie “sunday” er…. Skrækkelig omgang.

TV2 sports dækning af La Liga er milevidt foran, selvom ligaen halter langt bagefter.
moderator
[Fabrizio Romano] Premier League clubs have voted against ban on clubs loaning players from within the same ownership group. It means Newcastle can sign players on loan from PIF owned clubs — and same for other clubs like Crystal Palace with Lyon and similar situations.

13-7 blev afstemningen eftersigende. Én stemme fra at kunne svinge resultatet i den anden grøft. Endnu et skridt i den forkerte retning.
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Annonce