Snak

Mere indhold efter annoncen
Sterling gik ihvertfald efter og få frispark.
Men flot sparket ind.
1887
Burnley på vej til at tabe den 7. hjemmekamp af syv mulige. Sædet under Kompany må være gloende hedt. Lige så suveræne de var i The Championship i sidste sæson, lige så jammerlige har de været i PL. Han har simpelthen ikke formået at omstille holdet til et højere tempo og hårdere modstandere. Luton, derimod, er stille og roligt blevet bedre og bedre. Ikke fordi at jeg tror at The Hatters nødvendigvis bliver oppe, men de ser ud til at have lært af de første kampe og nederlag.
De tre oprykkere ser alle markant ringere ud på papiret end resten af ligaen så tror de tre trænere har lang snor
Brøndby og Chelsea
11 forskellige nationaliteter i start 11 hos Brentford
Brøndby og Chelsea
Kæmpe drop. Hvad f… laver keeperen?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg hader den regel og har alle dage gjort det. Det har ikke en rygende fis med offside at gøre, når nu man i forvejen har forceret forsvaret.
mm offside.
1887
Der er vel en fem centimeter offside, så den er god nok. Utur for Arsenal.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Stor underholdning mellem Spurs og Villa som forventet. Tre store chancer brændt allerede efter fem minutter.
Bestemt ikke en imponerende forsvarskamp, men det er meget underholdende.

Villa bliver nødt til at gøre noget ved defensiven, der er jo nærmest åbent hus
Annonce