Snak

Mere indhold efter annoncen
Så gik den heller ikke længere for Villa.
Det gik sgu stærkt, men lignende en offside
1-1. Hurtigt modsvar.
Når det skal tage så lang tid at afgøre bør målet vel få lov at stå
Sært at vinkel fra den ene side er tydelig offside og den anden side virker han onside.
Ikke nem at bedømme, men det er vel også hele problemet med VAR.
Nu kan spillerne stå og blive kolde.
Hvis man skal bruge flere minutter, så synes jeg ikke den skal ændres.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Næ, offside på Watkins, og det ser korrekt ud om end det er knebent.
Syntes den var tydelig på den ene vinkel. Den anden vinkel var mere utydelig.

Kæmpe svinestreg af Cash. Smadrer ind i bentacur som lige er kommet tilbage fra en grim skade.
Grimt af Cash der klipper Banta lige i knæet uden at være i nærheden af bolden.
Flot af svinet Cash. Så røg Bentas knæ igen.
Hvor er Tøfting til at bringe balance i regnskabet
Ja, gevaldig svinestreg af Cash
Annonce