Snak

Mere indhold efter annoncen
1-2. Den havde jeg ikke set komme
2-1 Villa. Jeg synes at det lå lidt i luften. De er simpelthen bare skarpere end Spurs. Jeg tænker at de vinder den nu.
Amen hvor er det fantastisk!
Ja, men man mangler kvalitet i begge ender med så mange spillere ude.
Bedste Premier League nogensinde? Jeg ved godt Luton, Sheffield og Burnley er virkelig tynde men toppen mener jeg aldrig har været bedre og bredere..

Newcastle, Tottenham og Aston Villa er alle virkelig velspillende og offensivt anlagt. Brighton kan på sine gode dage regnes med men mangler det sidste. Derudover har vi hele den gamle garde med undtagelse af Chelsea som dog nok skal melde sig ind før eller siden med lidt kontinuitet.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Reglen med at tackle både bold og mand er hvert fald fjernet.
Bedste Premier League nogensinde?

Ja.
Kampen er hermed tabt.
Når man skifter offensivt ud, og sætter Skipp ind til PEH, er der nu dømt defensivt tivolibold.
Håbløst valg af Ange.
Man skulle have smidt Veliz ind og sat Son på kanten.
Gal en gave til Villa
Vildt at vi kun har scoret 1 mål.
Hjemmeholdet virker ret flade nu. Kommer der et mål mere bliver det nok til 3-1.
Annonce