1-2. Den havde jeg ikke set komme
Snak
søn 26. nov 2023
2-1 Villa. Jeg synes at det lå lidt i luften. De er simpelthen bare skarpere end Spurs. Jeg tænker at de vinder den nu.
søn 26. nov 2023
Bedste Premier League nogensinde? Jeg ved godt Luton, Sheffield og Burnley er virkelig tynde men toppen mener jeg aldrig har været bedre og bredere..
Newcastle, Tottenham og Aston Villa er alle virkelig velspillende og offensivt anlagt. Brighton kan på sine gode dage regnes med men mangler det sidste. Derudover har vi hele den gamle garde med undtagelse af Chelsea som dog nok skal melde sig ind før eller siden med lidt kontinuitet.
Newcastle, Tottenham og Aston Villa er alle virkelig velspillende og offensivt anlagt. Brighton kan på sine gode dage regnes med men mangler det sidste. Derudover har vi hele den gamle garde med undtagelse af Chelsea som dog nok skal melde sig ind før eller siden med lidt kontinuitet.
søn 26. nov 2023
Kampen er hermed tabt.
Når man skifter offensivt ud, og sætter Skipp ind til PEH, er der nu dømt defensivt tivolibold.
Håbløst valg af Ange.
Man skulle have smidt Veliz ind og sat Son på kanten.
Gal en gave til Villa
Når man skifter offensivt ud, og sætter Skipp ind til PEH, er der nu dømt defensivt tivolibold.
Håbløst valg af Ange.
Man skulle have smidt Veliz ind og sat Son på kanten.
Gal en gave til Villa