Tydeligt at Tottenham spillerne er færdige.
Men det positive at er spillet egentligt har været fint.
Spillet har været ganske fint i perioder, hvor Villa har været spillet totalt tyndt.
Med 11 spillere ude (nu 12 med Benta), er det bare tydeligt at vi ikke har nok at byde ind med, når gassen går lidt af ballonen.
Det kommer til at blive nogle tunge måneder med alle de spillere der er ude, men til gengæld er det bare fedt at se hvor godt vi kan spille når vi er klar.
Intet hold vil kunne klare at miste 5 kernespillere fra normale opstilling