Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Absurd godt mål. Har produceren skruet ned for tilskuerlyden?
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Eminent mål.

Den absolut værst tænkelige start for Everton

Der er ikke skruet ned for lyd på Sky
“Topholdene har ikke ligefrem fået mig til at klappe i hænderne fra runde til runde.”

City regnes også kun som værende verdens bedste hold af de fleste. Arsenal omtaler man nærmest som et hold i krise men ligger på 30 point i 13 kampe. Og er Liverpool værre end at de kan blive mester? Nej, ikke just.
City er favorit til CL, Arsenal 4.-favorit, Liverpool favorit til Europa League..
Hvor er det klamt, Garnacho ikke får en advarsel.
Everton presser godt på. Men der mangler skarphed
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Everton vader i chancer. Onana skal have kredit, når han skal have kredit og han har hevet nogle gode redninger frem. Everton bagud, men ofte bedst.
Det er helt vildt, så heldige United har været med modstandernes skarphed denne sæson. 0,09 xg i første halvleg mod Everton 1.01...
Der kommer altid endnu en Liverpoolkamp med tilhørende potentielt hjerteanfald. Liverpool og AaB
Tåbeligt straffespark af Young.
Y. N. W. A. - #JFT97
and so it begins.
Jeg forstår virkelig ikke, hvordan man kan bruge Young. Han kostede også mod Liverpool med et tåbeligt rødt kort
Annonce