Snak

Mere indhold efter annoncen
Frank mangler tydeligvis Toney.


Er du ironisk? Frank kunne helt sikkert godt bruge en kvalitetsspiller som Toney, men de tre spidser han råder over er alle dygtige, så det er ikke et udtalt problem.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Vildt det ikke gav gult kort
Satme nogle vilde mål vi forkæles med sådan en søndag!
Liverpool - Fulham

Vildt at man skal bruge omkring 2 minutter på at VAR skal tjekke 2-2 målet.
Først billede viser med al tydelighed Nunez fod mere end klart ophæver offside.
Alligevel bruger man absurd meget tid på det, mens spillerne kan stå og blive lidt kolde igen.
Der havde en dommer med nosser smidt Caicedo ud.

Først laver han et halvt hårdt frispark på mitoma og derefter en halv grim mere.

Nu kan det være de får et straffe i stedet
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der er ikke skyggen af straffe der. Milner bruger skulderen. Dårligt dommerarbejde.
Syntes nu godt straffet kan forsvares.

Tror mere Brighton er sure over at Caicedo ikke er smidt ud.
Ligner han bruger mere arm end skulder. Men den er hård og svær synes jeg. Lidt en 50/50 imo.
Liverpool er squ for vilde.. Satme godt kommet igen.
Sanchez havde bolden i hænderne ca. 4 minutter i den forlængede spilletid i dag. Trods at han allerede havde fået gult for at trække tiden.

Forstår virkelig ikke at man ikke slår mere ned på dette. Reglerne hedder 6 sekunder, men målmændene står med bolden i helt op til 20 sekunder
Annonce