Snak

Mere indhold efter annoncen
Jonas:

6 sekunder reglen er aldrig nogensinde blevet håndhævet og bør velsagtens bare sløjfes.

Enig i, at der gives alt for lang snor i forhold til tidsudtræk, men man har åbenbart besluttet, at kampene hellere må vare +10 minutter mere end at man vil stange advarsler ud
Med den opstilling Tottenham har, ender det sku da med en nedsabling. Skader gør at Emerson kommer i midterforsvaret, men man vælger Gil og Lo celso over Højbjerg på midtbanen. De har to spiller på det hold der kan tackle, resten er offensiv minded
Også vildt at man kan ende med Emerson Royal fordi de to startere er ude. Alle andre topklubber har godt nok langt bedre reserver der.
ham den belgiske juvel kan ikke finde ud af at forsvare.
1887
Så har vi gang i kampen. Allerede 1-1. Mon ikke det bliver en 5-3 sejr til City eller noget i den dur. To hold, der ikke vil forsvare, men blot angribe og angribe.
“Football is the most important of the least important things in life” -Jürgen Klopp.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
2 må af Son
1887
Kæft, en afbrænder af Håland. Og sikke en kamp! Ikke en dårlig idé at se lige netop denne kamp, hvis man er neutral og håber på mange mål.
“Football is the most important of the least important things in life” -Jürgen Klopp.
Ja vi må lave en Chelsea og hente en 5-7 spillere til vinter. Vi kan ikke stille fuld bænk selvom vi har to målmænd og en håndfuld yndlinge spillere med.
Man kunne måske også overveje at bruge Dier. Bare en idé…
Ligesom Højbjerg så kan Dier slet ikke spille systemet. Han er alt alt for langsom.
Annonce