Snak

Mere indhold efter annoncen
Men er det virkelig bedre at bruge en Emerson Royal som CB end en Dier, der trods alt kender positionen? Det er jeg ikke sikker på, at det er.
“Football is the most important of the least important things in life” -Jürgen Klopp.
Selvfølgelig er det ikke det.. Men det er jo tydeligt at Dier bare ikke er i kridthuset.
Ja, det er lidt det samme med Højbjerg. Ange virker ikke synderligt glad for Højbjerg og Dier, som ellers engang var faste spillere og store profiler for Spurs. Men det er måske også ved at være noget tid siden, at de var nogle af holdets store profiler..
“Football is the most important of the least important things in life” -Jürgen Klopp.
Både og.

Når vi spiller med forholdvis høj bagkæde så er emerson bedre end Dier.

Hvis vi skal stå helt dybt og forsvare er Dier bedre.

Men der skal handles en 7-8 spillere mere som passer til systemet så vi ikke er så sårbare. Men nu har vi kun haft et transfer vindue.
Sikke et mål. De leger sig jo igennem Spurs´ forsvar ved målet.

Det her kan gå hen og blive rigtig grimt for Spurs, hvis ikke de får styr på det forsvar.
“Football is the most important of the least important things in life” -Jürgen Klopp.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi får først styr på forsvaret når Romero og VDV er med igen.

Men han må gerne tage emerson ud nu
City kunne jo have scoret 5 mål på nuværende tidspunkt
Ja det kunne det. Godt for os city er uskarpe.
Chance Ocean.
Tottenham er jordens mest naive fodboldhold lige nu. Gad vide om deres fans fortsat vil være glade for deres totalfodbold når det fører dem direkte ned i den nederste halvdel af tabellen.
Annonce