Ja, det er lidt det samme med Højbjerg. Ange virker ikke synderligt glad for Højbjerg og Dier, som ellers engang var faste spillere og store profiler for Spurs. Men det er måske også ved at være noget tid siden, at de var nogle af holdets store profiler..
“Football is the most important of the least important things in life”
-Jürgen Klopp.
Tottenham er jordens mest naive fodboldhold lige nu. Gad vide om deres fans fortsat vil være glade for deres totalfodbold når det fører dem direkte ned i den nederste halvdel af tabellen.