Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, jeg er også stor fan af PC. Og hvis vi fortsætter med 3-5-2, så skal han også nok få en del spilletid, som Martinovic skriver. Og ja, det er mystisk når Dovbyk ikke bidrog med noget som helst.
Jeg tror, det hænger sammen med, at der var et ønske om at indfri Dovbyks potentiale, men det skete aldrig. Han lignede et fejlcast - også fra FCM´s side.

Ham Haji Wright er også et sats, men det bliver op til PC at presse ham om spilletiden.

En anden mulighed er også - efter vi har skiftet formation - at bruge Absalonsen som angriber sammen med AK. Han har et godt spark og er ikke tvunget til de mange løb op langs kanten. Han kan bedre disponere over kræfterne.
Vi kender nu de mulige EL-modstandere:
Neftci AZE/Galatasaray
CSKA Sofia/BATE Borisov
Viktoria Plzen
Kaysar Kyzylorda KAZ/APOEL

Lige nu ligner APOEL(hvis de klarer sig videre) vel de bedste at trække, men det er vist næsten pest eller pest. Det ville dog være dejligt med hjemmebane, så man kan undgå rejsetid/udgifter og naturligvis også øge chancen for avancement en smule.
Håber ikke at vi trækker Galatasaray på udebane, for så bliver det svært. Det kunne være rart med hjemmebanefordelen eksempelvis mod et hold som APOEL, som du nævner. Men nemt bliver det højst sandsynligvis ikke.



Ikke ligefrem favoritter mod nogen af de hold. Kan vi få hjemmebane, er der en chance for at gå videre, ellers ser det sort ud.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
FC Viktoria Plzen blev det. Endnu et tjekkisk møde.
Udebane i Plzen bliver ikke nemt, men trods alt bedre end at skulle til Tyrkiet eller Bulgarien/Hviderusland. For fire siden var man jo alligevel tæt på at sende Sparta ud i Prag. Jeg har dog svært ved at se den nuværende trup præstere på samme niveau.

Det er vel næst stærkeste modstander der kunne trækkes?
Nej, det bliver ikke nemt.

Det skal også lige med, at for fire år siden startede Superligaen to uger før den tjekkiske liga, hvorimod de i år er to runder foran os.

En andenplads i den tjekkiske liga 16 point foran Sparta Prag i den seneste sæson siger noget om, at det er et relativt stærkt hold.

Næststærkeste modstander kan man godt kalde dem.

Annonce