Snak

Mere indhold efter annoncen
Ikke optimalt med Gartenmann i venstre side.

Bare vi kan få et point, vil det være en fin start på sæsonen.
Det var da egentlig en ret ringe afslutning af AK. Chancen var rimelig stor, omend tilfældig.
Cajuste kunne godt have fået en advarsel.
Hvor var det ren spild af Hassan. Så gå da efter frisparket i stedet for eller spil den til højre.
Hvorfor skal der spilles 1 minut over tid for et fucking hjørnespark? Stram op, din klaphat!

Der fint ud defensivt. Offensivt skaber vi intet, men det er næsten som forventet.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det har længe været et problem under Riddersholm. For defensivt og kedeligt. Det er først, når vi er i nedrykningsspil, at han tør gå mere offensivt til værks.
Stærkt, Bah.
Også stærkt af ham mod Sisto.
Han kan noget, ham Wright!
Han skylde vist også et mål eller 2 inden sin scoring.

Hvis du spørger mig.
Annonce