Sikke en fysik. Holder nemt Sviatchenko væk.
Snak
ons 16. sep 2020
Mojn,- har lige via bold.dk set, at Der Nordschleswiger mener at vide, at SønderjyskE kan tænke sig Simon Okusun fra Fc Midtjylland ! Såfremt de laver en sådan handel, er jeg færedig med fodbold, og melder mig ind i Curlingklubben, Odin, der har hjemme i Vojens....
Der må være spillere fra egen trup, der kan oplæres, eller endda er bedre end Okusun!
Vi er på vej væk fra landsdels-projektet, som der jo køres på i medierne ved interviews
o.l.,- efterhånden er der vel kun et par stykker i truppen, der er "indfødt" ..!
Kan også være, at jeg bare er blevet en sur, gammel mand, der jævnligt nyder en
l o k a l hvid Bock !
Rigtig god aften.
mvh jubbas
Der må være spillere fra egen trup, der kan oplæres, eller endda er bedre end Okusun!
Vi er på vej væk fra landsdels-projektet, som der jo køres på i medierne ved interviews
o.l.,- efterhånden er der vel kun et par stykker i truppen, der er "indfødt" ..!
Kan også være, at jeg bare er blevet en sur, gammel mand, der jævnligt nyder en
l o k a l hvid Bock !
Rigtig god aften.
mvh jubbas
ons 16. sep 2020
Jeg må indrømme, at jeg har også har svært ved at se, hvad han skal bruges til. Ja, han kan spille flere pladser og bidrage med højde og fysik, men han er ikke bedre end klubbens nuværende spillere. Lad os nu få den venstrebenede stopper i stedet.
fre 18. sep 2020
Jeg er omvendt glad, hvis det skulle lykkedes at hente Okosun. En fysisk stærk og målfarlig midtbanespiller, som har andre kvaliteter end de andre i truppen på samme position.
En anden ting er, at TV2 nu erfarer, at restriktionerne på 500 tilskuere til Superligaen nu udvides til hele DK. Det er en beslutning, som jeg bestemt ikke hilser velkommen. Jeg mener ikke, at det kan forsvares, når der ikke er de samme smittetal i Sønderjylland, som eksempelvis Odense, KBH og andre steder.
En anden ting er, at TV2 nu erfarer, at restriktionerne på 500 tilskuere til Superligaen nu udvides til hele DK. Det er en beslutning, som jeg bestemt ikke hilser velkommen. Jeg mener ikke, at det kan forsvares, når der ikke er de samme smittetal i Sønderjylland, som eksempelvis Odense, KBH og andre steder.
fre 18. sep 2020
Jeg læste i øvrigt på Twitter, at FCK skulle have forhørt sig på Bah. Det ville være en skam, at miste ham, men kan vi få et 2-cifret millionbeløb for ham, så synes jeg også vi skal sælge ham, selvom det bliver svært at finde en back med samme kvalitet og potentiale. Dog skal det lige siges, at det altid er tvivlsomt om man kan stole på, hvad folk skriver, men umiddelbart ville det give god mening ud fra flere forskellige parametre.
fre 18. sep 2020
To millioner for Okosun er det glade vanvid. SE skal lave den slags salg (a la Paulsen), ikke køb. Truppen har ikke brug for flere offensive- eller midtbanefolk.
fre 18. sep 2020
Jeg tvivler på FCK henter Bah. Ikke som fløj.
Skulle det ske er der stadig en Jeppe Simonsen.
Okosun kunne være spændende - især hvis Mpindi bliver solgt - dog skal vi lade Horsens tage ham hvis prisen er 2 mio.
Er der ikke en spiller eller to der kan hentes billigt syd for grænsen?
Skulle det ske er der stadig en Jeppe Simonsen.
Okosun kunne være spændende - især hvis Mpindi bliver solgt - dog skal vi lade Horsens tage ham hvis prisen er 2 mio.
Er der ikke en spiller eller to der kan hentes billigt syd for grænsen?
fre 18. sep 2020
Jeppe Simonsen er jo så kun en fattigmands Bah, så der skal da i hvert fald hentes en erstatning, hvis han sælges.