Jeg tvivler på FCK henter Bah. Ikke som fløj
Nej, det er som back.
Ifht. Okosun, så virker det som om, at klubben er enig med dig i, at 2 millioner er for meget. Lad os håbe de kan få den forhandlet ned.
Jeg tvivler på FCK henter Bah. Ikke som fløj
To millioner for Okosun er det glade vanvid. SE skal lave den slags salg (a la Paulsen), ikke køb. Truppen har ikke brug for flere offensive- eller midtbanefolk