Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg tvivler på FCK henter Bah. Ikke som fløj


Nej, det er som back.

Ifht. Okosun, så virker det som om, at klubben er enig med dig i, at 2 millioner er for meget. Lad os håbe de kan få den forhandlet ned.
To millioner for Okosun er det glade vanvid. SE skal lave den slags salg (a la Paulsen), ikke køb. Truppen har ikke brug for flere offensive- eller midtbanefolk


Arg, hvis vi kan få den forhandlet ned til omkring 1 million, så synes jeg det er ganske fint. I øvrigt kunne vi da sagtens bruge en central midt til at give mere konkurrence til de resterende. En skade eller 2 ville gøre os meget sårbare. Med Okosun kunne vi måske også begynde at score på dødbolde igen.
I en tid, hvor klubben er presset økonomisk pga. Corona og hvor det er købers marked, kan jeg heller se idéen i at fyre den slags penge af.
Mojn,- Tror ikke Bah er aktuel i København. De henter ham ikke som højre kant, her har de Fischer, Daramy, Falk....og han er ikke "udlært" som back. FcK har ikke tid og råd til at færdig-udvikle ham,- de skal bruge en der kan gå direkte ind på deres hold, og være en forstærkning fra dag èt !

Og mon den gode Bah gider at være bænkevarmer i København, overhovedet ? Jeg tvivler...

mvh jubbas

Jeg tror heller ikke de henter ham, men det er nok mere den pris, som jeg håber Haysen kræver for ham, der gør udslaget.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Klubben har allerede Mpindi, Albæk, Vinderslev, Hassan, Hansen, Eskesen og Frederiksen, som alle kan bruges på den centrale midtbane (det er så kun de tre første, der kan spille DM), og Dal Hende, der teoretisk kan bruges alle steder på banen.

Det må være vigtigere med en venstrebenet stopper, som der slet ikke er nogen af i truppen. Og det må så godt være én, der ligesom Jónsson også kan spille DM.

Ja, men Mads Hansen er skadet på ubestemt tid. Eskesen spiller ikke central midt i vores nye formation, og jeg tror heller ikke man vil bruge Frederiksen derinde. Nærmere på kanten eller som angriber lige bag AK, som Eskesen spillede i første kamp. Albæk og Hassan er også omvandrende skader, så der skal ikke meget uheld til før, at vi kan komme i problemer.

En venstrebenet midterforsvar ville da være lækkert, men jeg ser det ikke som et must, at have sådan en. Vi har Gartenmann, Banggaard, Pierre, Marc P, Isak Olafsson og Mads Winther. Vi kunne godt bruge en, ingen tvivl om det.
Men det er altså lidt usikkert at have tre højrebenede i et tremandsforsvar, når den ene er Kanstrup-

Problemet med at Okosun er også, at han enten vil være for dyr at have på bænken eller vil tage en plads på banen fra en spiller, man stadig kan udvikle og tjene penge på.


Jeg synes egentlig Kanstrup har gjort det fint efter en svag start i vinter.

Ja, det er altid balancegangen, men jeg synes godt vi kunne bruge ham. Han har i hvert fald nogle fine kvaliteter.
Spændt på dagens kamp. Hvis vi skal i top6, er Vejle et hold, vi skal slå. Spiller for spiller bør vi også være bedre, men der skal samme gejst til som mod FCM.
Annonce