Snak

Mere indhold efter annoncen
Virkelig dårligt af Ekani.

Sløj første halvleg.
Øv. Straffe og scoring til Vejle. Vi havde ellers nogenlunde styr på dem uden at være prangende.
Jeg hader VAR.

Det er da muligt at de millioner af fejl dommerne laver bliver rettet, men det er jo umuligt at juble spontant.

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg tager mig selv i at juble og så kommer i tanker om VAR.
Vi møder da vist team straffe i dag.
Var er hård ved os i dag...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvorfor går den fucking klaphat ikke ud og kigger den igennem? Det er simpelthen en skandale af rang, det han har gang i.
Tid til at skifte ind, Glen.
Absolut ikke straffe på nummer to.

Hvad fanden skal de bruge VAR til, når de ikke fatter at bruge det.
Nå, men det var da så en af dem, hvor de elendige (linie)dommere blev korrekset.

Føj en kamp.
Nu starter den vanlige efterårskrise sikkert.

Elendigt at tabe til det Vejle-hold.
Annonce