Jep, så kender man holdet igen. Men de tager sig selvfølgelig en slapper, så de er helt klar til Plzen eller noget.
Snak
tirs 22. sep 2020
Mojn,- og godmorgen...Vi er netop blevet solgt til amerikanere....tjek lige bold.dk..
Hvad skal man mene om det...det var årets store overraskelse !
mvh jubbas
Hvad skal man mene om det...det var årets store overraskelse !
mvh jubbas
tirs 22. sep 2020
Nu ved vi da, hvorfor Haji Wright kom til ;)
Det bliver interessant at følge. Jeg håber, det betyder større investeringer i andet end bare dyrere spillere.
Det bliver interessant at følge. Jeg håber, det betyder større investeringer i andet end bare dyrere spillere.
tirs 22. sep 2020
Hvad tænker folk om denne bombe af en nyhed?
Personligt var jeg meget rystet over det, ikke nødvendigvis på den negative måde, bare ekstremt overrasket.
Jeg håber at man investerer en masse i talentudvikling. Det er trods alt en af de vigtigste ting, hvis man som investor ønsker at tjene penge. Samtidig skal der naturligvis investeres i truppen med spillere ude fra, hvis man vil forøge muligheden for europæisk gruppespil, hvor der virkelig er nogle penge at tjene.
Personligt var jeg meget rystet over det, ikke nødvendigvis på den negative måde, bare ekstremt overrasket.
Jeg håber at man investerer en masse i talentudvikling. Det er trods alt en af de vigtigste ting, hvis man som investor ønsker at tjene penge. Samtidig skal der naturligvis investeres i truppen med spillere ude fra, hvis man vil forøge muligheden for europæisk gruppespil, hvor der virkelig er nogle penge at tjene.
tirs 22. sep 2020
Meget overraskende, ja.
Jeg synes det giver mening at køre videre med samme setup. Håber ikke man pludselig hiver et eller andet internationalt navn ind som træner, erstatter Haysen eller noget i den dur.
Det giver nogle muligheder og så giver man køb på nogle ting.
Jeg synes det giver mening at køre videre med samme setup. Håber ikke man pludselig hiver et eller andet internationalt navn ind som træner, erstatter Haysen eller noget i den dur.
Det giver nogle muligheder og så giver man køb på nogle ting.
tirs 22. sep 2020
Ro på manden ejer ca 0,5% af Sunderland, det er ikke fordi at på nogen måde er Sugar Daddy der, og intet har vel indikeret at han vil gå ind og smide en 50-100 millioner til spiller indkøb i SønderjyskE? eller?
Is it cold in his shadow?
tors 24. sep 2020
Mojn,- tror ikke vi er ret rolige !
Med hensyn til salget, så er der dælme ikke meget landsdelsprojekt i det, eller...?
Jeg er meget spændt på reaktionen fra sponsorerne,- vil de være med til at "betale gildet" for at tjene penge til en udefra-kommende ?
I pressemeddelsen fra i går, nævnes der flere gange "landsdelsprojekt, SønderjyskE dyder, sammenhold og hårdt arbejde....". For mig virker det til at man er ret nervøse for, om sponsorerne stadig vil projektet !
Til aftenens kamp mangler jeg Peter Christiansen i truppen,- er han skadet, eller fravalgt, mon...?
Plzen har p.t. en målscore på 10-7, så de lukker da mål ind ! Opskrift på sejr: spark bolden ud af kommunen under pres,- og i angreb,- afslutning, afslutning og afslutning....gerne fra distancen ! Vi vinder nok 1-0 .... :)
Rigtig god kamp.
mvh jubbas
Med hensyn til salget, så er der dælme ikke meget landsdelsprojekt i det, eller...?
Jeg er meget spændt på reaktionen fra sponsorerne,- vil de være med til at "betale gildet" for at tjene penge til en udefra-kommende ?
I pressemeddelsen fra i går, nævnes der flere gange "landsdelsprojekt, SønderjyskE dyder, sammenhold og hårdt arbejde....". For mig virker det til at man er ret nervøse for, om sponsorerne stadig vil projektet !
Til aftenens kamp mangler jeg Peter Christiansen i truppen,- er han skadet, eller fravalgt, mon...?
Plzen har p.t. en målscore på 10-7, så de lukker da mål ind ! Opskrift på sejr: spark bolden ud af kommunen under pres,- og i angreb,- afslutning, afslutning og afslutning....gerne fra distancen ! Vi vinder nok 1-0 .... :)
Rigtig god kamp.
mvh jubbas