Snak

Mere indhold efter annoncen
Håbløs dommer ja.
Øv!
Op ad bakke...
Trælse defensive fejl, mangler det sidste på chancerne fremme og en fesen dommer.

Ærgerligt efter en god start på kampen.
Mojn,- det er dælme en interessant tråd vi holder os.....!

mvh jubbas
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg håber, Glen og holdet blæser til angreb mod AaB. Det værste, der kan ske, er at vi havner i nedrykningsspil efter 26 runder. Ingen fedtspil eller defensivt udgangspunkt.



Stærk sejr i dag! Haji Wright viser ekstrem styrke og kynisme i dag. Fandme godt arbejde af Haysen.
Vi forsøger åbenbart at hente en midt samt cb endnu. Troede også vi var lune på swartz (nok stavet forkert).
Dejlig med sejr i dag. Så ikke kampen. Spillede vi godt?
Var der et par forstærkninger undervejs?
Annonce