Ny spiller præsenteres kl. 9.
Snak
lør 3. okt 2020
Det ligner Ronnie Schwartz, men blot et gæt.
Jeg vil allerhelst have en ny forsvarsspiller.
Jeg vil allerhelst have en ny forsvarsspiller.
lør 3. okt 2020
Du fik din vilje.
Aner ikke hvem han er. Run if the mill lykkejæger, som vi før har haft succes med?
Aner ikke hvem han er. Run if the mill lykkejæger, som vi før har haft succes med?
lør 3. okt 2020
Men hvorfor skulle det være endnu en højrebenet spiller?
Og vi husker jo alle sammen, hvor gode Eder og Maak var.
Dermed ikke sagt, at han ikke kan blive en succes. Jeg havde bare håbet på noget andet.
Minor er f.eks. stadig uden kontrakt.
Og vi husker jo alle sammen, hvor gode Eder og Maak var.
Dermed ikke sagt, at han ikke kan blive en succes. Jeg havde bare håbet på noget andet.
Minor er f.eks. stadig uden kontrakt.
lør 3. okt 2020
Nemlig, Mr_Bum.
Det gør altså en stor forskel at have en venstrebenet stopper til venstre side kontra en højrebenet, når der spilles op bagfra. Jeg forstår ikke, at det ikke har været en prioritet for Haysen.
Gartenmann er fejlplaceret i venstre side. Både hvad angår opspil, men også når det kommer til at lave defensive aktioner.
Det gør altså en stor forskel at have en venstrebenet stopper til venstre side kontra en højrebenet, når der spilles op bagfra. Jeg forstår ikke, at det ikke har været en prioritet for Haysen.
Gartenmann er fejlplaceret i venstre side. Både hvad angår opspil, men også når det kommer til at lave defensive aktioner.
søn 4. okt 2020
Så gælder det Lyngby i dag, og vi skulle gerne have 3 point med derfra. 1 point ville dog også være godkendt, Lyngby er bestemt ikke uden evner selvom de har fået en skidt start. Spændende om Haji Wright er en del af start-11 i dag. Det synes jeg han har fortjent med de indhop, som han har leveret.
søn 4. okt 2020
Enig. Wright og AKJ på toppen håber jeg på.
Jeg sælger den også gerne for et point, men vi skal helst have tre for at udbygge afstanden til bunden. Det er en kamp, der kan gå begge veje, da begge hold spiller, som vinden blæser.
Jeg sælger den også gerne for et point, men vi skal helst have tre for at udbygge afstanden til bunden. Det er en kamp, der kan gå begge veje, da begge hold spiller, som vinden blæser.
søn 4. okt 2020
Ja, det kunne være spændende at se de 2 sammen. Man har en fornemmelse af, at Wright ville kunne true en masse i bagrummet, og samtidig skabe plads til AK.
søn 4. okt 2020
Spændende, hvad den nye nigerianer kan bidrage med. Han fik ni kampe i sidste sæson efter at have siddet ude i et år med en overrevet akillessene og efterfølgende genoptræning. Derudover bøvlede han også med småskader i foråret. Så hans CV er rigtig pænt, mens hans nuværende niveau er mere tvivlsomt.
Jeg frygter, at det vil tage tid at få ham op i gear, og at han risikerer at gå i stykker inden da.
Jeg frygter, at det vil tage tid at få ham op i gear, og at han risikerer at gå i stykker inden da.