Snak

Mere indhold efter annoncen
Han skal med garanti bruge et par uger på at komme igang. Jeg håber at der også kommer nogle langsigtede investeringer i stedet for kun spillerkøb
Lidt nogle lykkejæger-investeringer.

Fedt at Jeppe Simonsen er kommet så godt i gang. Endnu et flot assist.
Lidt underligt mål. Underligt pres vi selv bliver fanget i.

Og så lige Greko.
Lang lang ventetid på var. Håber anden halvleg bliver lidt bedre...
Hvad har Glen gang i med sine indskiftninger? Olafsson for Bah?

Ser frem til vi også opgraderer på trænerposten.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Skuffende med 2-2. Vi har det altid så svært mod Lyngby.

Defensiven er ikke god nok.
Var der ikke straffe til sidst? Målmanden bokser Olafsson i hovedet.
Martinvic.
Se lige på fakta. Jeg vil anbefale dig at hører mediano med Benjamin Leander. Vi har haft 13 kampe mener jeg det var inklusiv FCM kampen, hvor der ikke blev lavet store chancer (xG over 0.2) mod os.
www.VoresKlub.dk - Podcast om SønderjyskE
Fakta er, at vi har lukket syv mål ind i fire kampe. Det er ikke optimalt.

Jeg fik ikke med, hvem der markerede Geertsen, men markeringen var håbløs. Taktisk dumt at lade deres farligste mand i luften få så meget plads.
Det var Dal Hende. Skal Haysen i markedet efter en ny venstre back?
www.VoresKlub.dk - Podcast om SønderjyskE
Annonce