Han skal med garanti bruge et par uger på at komme igang. Jeg håber at der også kommer nogle langsigtede investeringer i stedet for kun spillerkøb
Snak
søn 4. okt 2020
Lidt nogle lykkejæger-investeringer.
Fedt at Jeppe Simonsen er kommet så godt i gang. Endnu et flot assist.
Fedt at Jeppe Simonsen er kommet så godt i gang. Endnu et flot assist.
Redigeretsøn 4. okt 2020
Hvad har Glen gang i med sine indskiftninger? Olafsson for Bah?
Ser frem til vi også opgraderer på trænerposten.
Ser frem til vi også opgraderer på trænerposten.
søn 4. okt 2020
Martinvic.
Se lige på fakta. Jeg vil anbefale dig at hører mediano med Benjamin Leander. Vi har haft 13 kampe mener jeg det var inklusiv FCM kampen, hvor der ikke blev lavet store chancer (xG over 0.2) mod os.
Se lige på fakta. Jeg vil anbefale dig at hører mediano med Benjamin Leander. Vi har haft 13 kampe mener jeg det var inklusiv FCM kampen, hvor der ikke blev lavet store chancer (xG over 0.2) mod os.
www.VoresKlub.dk - Podcast om SønderjyskE
søn 4. okt 2020
Fakta er, at vi har lukket syv mål ind i fire kampe. Det er ikke optimalt.
Jeg fik ikke med, hvem der markerede Geertsen, men markeringen var håbløs. Taktisk dumt at lade deres farligste mand i luften få så meget plads.
Jeg fik ikke med, hvem der markerede Geertsen, men markeringen var håbløs. Taktisk dumt at lade deres farligste mand i luften få så meget plads.