To kæmpe chancer med en håndfuld minutters mellemrum til Pourié.
Snak
søn 12. apr 2015
Han har haft noget fart på den gode OB træner. Deres kamp var slut kl. 16 i Farum, og kl. 19 sidder han klar på tribunerne i Haderslev. I følge krak tager turen 2 timer og 45 minutter. Og der er så slet ikke taget højde for trafik væk fra Farum Park eller trafik til SønderjyskE´s stadion.
Han kan ikke have haft mange ord at synge for odenseanerne :) - Beklager at jeg skrev det herinde, det gav egentlig ingen mening.
Han kan ikke have haft mange ord at synge for odenseanerne :) - Beklager at jeg skrev det herinde, det gav egentlig ingen mening.
Silkeborg IF
søn 12. apr 2015
Han står da helt jammerligt i dag Skender. Han plejer ellers at være ganske god.
Silkeborg IF
søn 12. apr 2015
Svag, svag kamp af SE. Spildominerende i størstedelen af kampen, men det er for uskarpt, dårligt og sløset på den sidste tredjedel.
tirs 14. apr 2015
Det var en træls kamp mod BIF.
Vi startede egentlig ganske glimrende og kunne med lidt held have været foran ved halvleg, men Hradecky var irriterende god. Målet var håbløst.. Skender kommer rent faktisk OK ud (selvom han var elendig hele kampen) og bokser væk, men der står ikke en eneste og samler op uden for feltet. Håbløst!
2. halvleg var til gengæld elendig. I de sidste 20 minutter var vi vel nærmest ikke over midten. Lange bolde op i vinden og en masse lort. Jeg tror Søndergaard har været rasende efter kampen.
Og så må jeg hellere skynde mig at rose Morten Beck også. Synes sgu han gjorde det rigtigt fint på højre-backen. Det bliver ikke nemt for vores gode ven Sigurdsson at komme på holdet igen, hvis Beck holder det niveau.
Men nå, nu står den på pokalbold i morgen. Håber de kan rejse sig og hente en 1-1 (eller måske 2-2) derovre. Eller en storsejr, men det ser jeg ikke som realistisk.
Vi startede egentlig ganske glimrende og kunne med lidt held have været foran ved halvleg, men Hradecky var irriterende god. Målet var håbløst.. Skender kommer rent faktisk OK ud (selvom han var elendig hele kampen) og bokser væk, men der står ikke en eneste og samler op uden for feltet. Håbløst!
2. halvleg var til gengæld elendig. I de sidste 20 minutter var vi vel nærmest ikke over midten. Lange bolde op i vinden og en masse lort. Jeg tror Søndergaard har været rasende efter kampen.
Og så må jeg hellere skynde mig at rose Morten Beck også. Synes sgu han gjorde det rigtigt fint på højre-backen. Det bliver ikke nemt for vores gode ven Sigurdsson at komme på holdet igen, hvis Beck holder det niveau.
Men nå, nu står den på pokalbold i morgen. Håber de kan rejse sig og hente en 1-1 (eller måske 2-2) derovre. Eller en storsejr, men det ser jeg ikke som realistisk.
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004