Var der nogen chancer i 1. halvleg?
Snak
ons 15. apr 2015
Lodberg og Kanstrup går helt fejl af hinanden. Kæmpe chance Festersen misbruger efterfølgende.
ons 15. apr 2015
2-0.
Jeg glæder mig til at komme af med Søndergaard. Holdet er helt stoppet med at spille fodbold efter de to sejre i starten af foråret.
Jeg glæder mig til at komme af med Søndergaard. Holdet er helt stoppet med at spille fodbold efter de to sejre i starten af foråret.
For helvede da! Godt der er returopgør. Et enkelt mål her i slutminutterne kan nemt være afgørende.
https://kortlink.dk/sudv
ons 15. apr 2015
Tja, vi har fået 3 point i de sidste 5 kampe, så et eller andet sted er jeg ikke være overrasket over kampen i dag men skuffet.
Glæder mig til en ny træner og et par forstærkninger til sommer.
Pourié mener selv, at han er den dygtigste angriber i superligaen, men han kan ikke bevise det, og der mangler de udslagsgivende ting i dag.
Glæder mig til en ny træner og et par forstærkninger til sommer.
Pourié mener selv, at han er den dygtigste angriber i superligaen, men han kan ikke bevise det, og der mangler de udslagsgivende ting i dag.
tors 16. apr 2015
Jeg må erkende, at jeg også glæder mig til en ny træner.
Ikke at jeg har været utilfreds med Søndergaard i det store hele, men jeg er virkelig træt af at se på planløse lange bolde frem mod Pourié.
Der var nærmest ikke to sammenhængende afleveringer frem i banen..
Ikke at jeg har været utilfreds med Søndergaard i det store hele, men jeg er virkelig træt af at se på planløse lange bolde frem mod Pourié.
Der var nærmest ikke to sammenhængende afleveringer frem i banen..
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004
søn 19. apr 2015
Tja, en kamp i Odense, hvor vi i visse faser af kampen mangler det afgørende moment men trods alt får et par chancer, mens vi holder nullet.
Og så er det rart, at en tidligere ungdomsspiller i SønderjyskE Mads Jessen gør det godt for Hobro i dagens spillerunde.
Vi har vel været med til at udvikle eller videreudvikle en del spillere, og det er vel også en cadeau.
Og så er det rart, at en tidligere ungdomsspiller i SønderjyskE Mads Jessen gør det godt for Hobro i dagens spillerunde.
Vi har vel været med til at udvikle eller videreudvikle en del spillere, og det er vel også en cadeau.