Ja, enten skal han afslutte eller også aflevere til Absalonsen igen. Han skylder mange mål efterhånden
Snak
søn 26. apr 2015
Pinligt. Mussmann er bare ikke god nok til Superliga.
Få fyret Søndergaard efter kampen.
Få fyret Søndergaard efter kampen.
søn 26. apr 2015
Songani er pt. den eneste, der kan score for SE for tiden, og han kommer først ind efter 67 minutter. Madsen spiller i stedet angriber, men har slet ikke de kompetencer.
Søndergaard er ved at ødelægge sit eftermæle i klubben med alle de tåbelige beslutninger.
Søndergaard er ved at ødelægge sit eftermæle i klubben med alle de tåbelige beslutninger.
søn 26. apr 2015
Det er decideret pinligt at se på. Den ene er ringere end den anden.
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004
søn 26. apr 2015
Jeg valgte at slukke i overtiden, så jeg missede heldigvis det sidste mål.
For helvede, hvor er det dog usselt. Ikke én målchance blev der skabt. Pourié har ingen selvtillid, Madsen er fejlplaceret, Poulsen er ikke fløj, Absalonsen er en skygge af sig selv..
Guira og Jensen skaber intet fremad i banen og forsvaret ser skidt ud i flere situationer. Det var alt for nemt for AaB at komme til chancer.
Det er den ringeste kamp jeg har set fra SEs side i meget, meget lang tid. Søndergaard må gerne tage sit gode tøj og gå, nu.
For helvede, hvor er det dog usselt. Ikke én målchance blev der skabt. Pourié har ingen selvtillid, Madsen er fejlplaceret, Poulsen er ikke fløj, Absalonsen er en skygge af sig selv..
Guira og Jensen skaber intet fremad i banen og forsvaret ser skidt ud i flere situationer. Det var alt for nemt for AaB at komme til chancer.
Det er den ringeste kamp jeg har set fra SEs side i meget, meget lang tid. Søndergaard må gerne tage sit gode tøj og gå, nu.
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004
Redigeretsøn 26. apr 2015
Det er ærgerligt, at Nicolaj Madsen bliver brugt som angriber, når han ikke har scoret siden 2013.
LS tror åbenbart på, at Madsen lige pludselig får målnæsen tilbage igen, men alle kan da se, at han absolut ikke ligner en topangriber på det niveau.
Håber at Bechmann bliver klar igen til de sidste kampe. Der skal hentes noget offensivt ind til sommer.
LS tror åbenbart på, at Madsen lige pludselig får målnæsen tilbage igen, men alle kan da se, at han absolut ikke ligner en topangriber på det niveau.
Håber at Bechmann bliver klar igen til de sidste kampe. Der skal hentes noget offensivt ind til sommer.
søn 26. apr 2015
Der skal hentes noget ind mange steder.
Målmænd: Skender og Rinke.
Dem kan vi fint køre videre med.
Forsvaret: Beck, Kanstrup, Lodberg, Mussmann, Marxen, Sigurdsson.
Her er Lodberg og Marxen væk til sommer. Marc Pedersen erstatter Lodberg.
Vi mangler en ekstra midterforsvarer og to nye backer. Beck er ikke løsningen til den højre back.
Midtbanen: Daniel Jensen, Guira, Madsen, HH, Paulsen, Salami og Oggesen.
DJ, HH og Salami er forhåbentligt væk til sommer. For at bevare bredden på midtbanen bør alle tre erstattes. Gerne af en defensiv midtbanespiller og to centrale.
Angrebet: Bechmann, Pourié, Songani, Simonsen, Uhre, Storm og Ayoub Sørensen.
Vi skal have en anden angriber i stedet for Pourié. Han er bare ikke løsningen som spidsangriber og målscorer. Jeg håber, Uhre bliver udlejet, og Ayoub Sørensens kontrakt bliver opsagt. Resten kan godt fortsætte.
Mest vigtigt for mig er, at vi får en træner, der ikke spiller den samme 4-4-2, som vi ikke har spillerne til. Utroligt en rutineret træner som Søndergaard ikke kan eller vil se det.
Målmænd: Skender og Rinke.
Dem kan vi fint køre videre med.
Forsvaret: Beck, Kanstrup, Lodberg, Mussmann, Marxen, Sigurdsson.
Her er Lodberg og Marxen væk til sommer. Marc Pedersen erstatter Lodberg.
Vi mangler en ekstra midterforsvarer og to nye backer. Beck er ikke løsningen til den højre back.
Midtbanen: Daniel Jensen, Guira, Madsen, HH, Paulsen, Salami og Oggesen.
DJ, HH og Salami er forhåbentligt væk til sommer. For at bevare bredden på midtbanen bør alle tre erstattes. Gerne af en defensiv midtbanespiller og to centrale.
Angrebet: Bechmann, Pourié, Songani, Simonsen, Uhre, Storm og Ayoub Sørensen.
Vi skal have en anden angriber i stedet for Pourié. Han er bare ikke løsningen som spidsangriber og målscorer. Jeg håber, Uhre bliver udlejet, og Ayoub Sørensens kontrakt bliver opsagt. Resten kan godt fortsætte.
Mest vigtigt for mig er, at vi får en træner, der ikke spiller den samme 4-4-2, som vi ikke har spillerne til. Utroligt en rutineret træner som Søndergaard ikke kan eller vil se det.