@ Geddar
JM er et meget positivt bekendtskab, når man snakker med ham. Nogen af hans grundværdier matcher virkelig godt med SønderjyskEs, for det er ord som holdånd, hårdt arbejde, "kammeratskab", og så videre, jeg vil sætte på ham.
Rent spillemæssigt foretrækker han en 4-4-2 formation, eller, alt afhængigt af modstanderen, 4-4-1-1. En af hans største forcer som træner er, hvordan han formår at indstille sit hold rent taktisk til modstanderne, og han bruger generelt meget tid på at studere dem. Sammen med HB Køges Henrik Petersen er han nok den træner, jeg flest gange har set til andre holds kampe i 1. division.
Da han kom til Skive stod den som bekendt på 2. division, men udover at være med til at føre klubben til en rekord-stime af sejre sidste forår, brugte han de sidste 4-5 kampe på at gøre holdet klar til at spille i en højere række.
Jeg har vel set Skive under JM en 25-30 gange, og jeg tror kun, at jeg er gået fra stadion 1-2 gange med følelsen af, at hans hold ikke spillede op til det niveau, som man ved, de kan. Det er et virkelig spændende valg af Haysen, og fortjent at JM får chancen i en større klub.
JM er et meget positivt bekendtskab, når man snakker med ham. Nogen af hans grundværdier matcher virkelig godt med SønderjyskEs, for det er ord som holdånd, hårdt arbejde, "kammeratskab", og så videre, jeg vil sætte på ham.
Rent spillemæssigt foretrækker han en 4-4-2 formation, eller, alt afhængigt af modstanderen, 4-4-1-1. En af hans største forcer som træner er, hvordan han formår at indstille sit hold rent taktisk til modstanderne, og han bruger generelt meget tid på at studere dem. Sammen med HB Køges Henrik Petersen er han nok den træner, jeg flest gange har set til andre holds kampe i 1. division.
Da han kom til Skive stod den som bekendt på 2. division, men udover at være med til at føre klubben til en rekord-stime af sejre sidste forår, brugte han de sidste 4-5 kampe på at gøre holdet klar til at spille i en højere række.
Jeg har vel set Skive under JM en 25-30 gange, og jeg tror kun, at jeg er gået fra stadion 1-2 gange med følelsen af, at hans hold ikke spillede op til det niveau, som man ved, de kan. Det er et virkelig spændende valg af Haysen, og fortjent at JM får chancen i en større klub.