Det er en pæn slat. Det ligner en sommer med stor udskiftning med tanke på den nye træner og en række løntunge spillere med udløb, der enten er på grænsen til at være blevet for gamle eller er for skadesplagede.
De snakker forlængelse med Jensen, men spørgsmålet er selvfølgelig om de kan blive enige. Det er alligevel en del man mister. Kan blive en svær sæson næste år.