Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Hvor mange spillere har kontraktudløb til sommer? Jeg ved Daniel Jensen har, men her forlænges nok med en sæson mere.
Dette er en signatur.
http://www.superstats.dk…trakt-udlob

Det er en pæn slat. Det ligner en sommer med stor udskiftning med tanke på den nye træner og en række løntunge spillere med udløb, der enten er på grænsen til at være blevet for gamle eller er for skadesplagede.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Salami, Ayoub Sørensen, Henrik Hansen, Lodberg og Marxen er som minimum væk.

Dertil kommer (tror jeg) Daniel Jensen og Mikael Uhre.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
moderator
De snakker forlængelse med Jensen, men spørgsmålet er selvfølgelig om de kan blive enige. Det er alligevel en del man mister. Kan blive en svær sæson næste år.
Dette er en signatur.
Pyha Bjørn. Jeg er ellers næsten i DBR nedrykningsmode.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Skræmmende, som den defensiv sejler her i foråret.

Heldigvis hurtigt svar fra Paulsen.
Begge hold har svært ved at sætte tre afleveringer sammen, men der er masser af action i felterne.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Haha, hvilket niveau.
Jeg er så træt af Pourié. Han kan så meget mere, end han viser, men det er næsten altid halvhjertet og sløset.
Kæmpe chance til Oggesen, der desværre ikke tror på den.
Annonce