Der er også en risiko for, at man bliver en mellemvare i 1. division efter en nedrykning. Bare se på AC Horsens og Vejle Boldklub, der ligger midt i divisionen, og er blevet fuldstændig hægtet af i oprykningskampen trods tidligere superligastatus. Sporene skræmmer, så lad os håbe at vi klarer frisag.
Sigurdsson og Absalonsen er med igen, og det er rart at råde over en bred trup, men Randers vil sikkert kæmpe for bronzen, så det bliver endnu en svær kamp.
Sigurdsson og Absalonsen er med igen, og det er rart at råde over en bred trup, men Randers vil sikkert kæmpe for bronzen, så det bliver endnu en svær kamp.