Snak

Mere indhold efter annoncen
Haha, sådanne tilfældigheder vil jeg gerne booke resten af sæsonen.

Guita og Bjørn på central midt... Vidner om høj teknisk kvalitet!
Det var så et klart gult til Kamper efter min mening.
Og det var så et klart mål...
Ja, ahem. Alt tæller.
Det ligner en aften, hvor I har marginalerne med jer.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der bliver mange ændringer i truppen, så Bechmann er selvfølgelig uundværlig, men det er godt nok problematisk at han er så meget væk.

Jeg gad stadig godt at vi kunne beholde Pourie.
Bare rolig, I vinder den her. Brøndby skal jo tydeligvis have bronzen.. Den offsidekendelse må være en af de værste jeg nogensinde har set. Det er jo fucking 2 meter.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Ja, fordi han har noget individuelt at byde på. Det kunne være fedt først og fremmest at blive oppe, og supplere frontdelen med Festersen.

Jeg tror dog Pourie har en fin FCK-løn.
Ja, han er nok dyr og vi matcher nok heller ikke ambitionerne.
Nej, han er jo Superligaens bedste angriber...
Annonce