Jeg så kun de sidste 5 minutter af 1. halvleg. Kæmpe hovedstødschance til Lundberg.
Forsvaret har virkelig sejlet i foråret. Kanstrup på højre back er dybt godnat. Jeg er blevet noget så træt af Søndergaard. Var SE en større klub, havde han for længst fået sparket.