Snak

Mere indhold efter annoncen
Netop.

Satans...
Sløset opdækning af Lodberg.
Vores højresiden fungerer hverken defensivt eller offensivt.
Ja, Lodberg sat til vægs igen.
Fine hjørnespark. Lad os bare hive en kasse på sådan et.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der skal gøres noget ved vores højreside i pausen og jeg vil meget gerne have Bechmann ind fra start af anden halvleg.
Ja, det er håbløst. Der er også tag-selv-bord ved høje bolde i vores centerforsvar.

Nok at hæfte sig ved for Lars "Skideren" Søndergaard.
Jeg så kun de sidste 5 minutter af 1. halvleg. Kæmpe hovedstødschance til Lundberg.

Forsvaret har virkelig sejlet i foråret. Kanstrup på højre back er dybt godnat. Jeg er blevet noget så træt af Søndergaard. Var SE en større klub, havde han for længst fået sparket.
Målet er Lodbergs fordi alle ved at indlæg mod Fall bliver slået mod bagerste hver evig eneste gang - alligevel synes Lodberg han skal slentre er stykke fra ham. At vi så smider vores klart bedste centerforsvarer ud på højre back oh udstiller hans mangler er mig en gåde. Han er jo ikke en universalspiller som fx Jonasson var det.
God linjevogter I har der.

Men fortsat god kamp
Pokalmeister 2021
Annonce