Vi har? Vidste ikke dommerne var ansat og betalt af Sønderjyske.
Snak
man 18. maj 2015
Lentini.
Nej, men der er også lidt uenighed blandt Randersfolkene om det er BIF eller os, der har købt dem.
Nej, men der er også lidt uenighed blandt Randersfolkene om det er BIF eller os, der har købt dem.
man 18. maj 2015
Hahaha, ja okay. Jeg troede kun det var i Italien vi kom med sådan noget ævl.
For fanden Pourie...
For fanden Pourie...