Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi har? Vidste ikke dommerne var ansat og betalt af Sønderjyske.
Lentini.

Nej, men der er også lidt uenighed blandt Randersfolkene om det er BIF eller os, der har købt dem.
Svagt af Pourié. Løft den dog over ham.
Hahaha, ja okay. Jeg troede kun det var i Italien vi kom med sådan noget ævl.

For fanden Pourie...
Hvis Pølle Hansen siger Øjøjøj én gang til, så skriger jeg til kampen er slut.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ekstrem eller fantastisk er også ord der bliver brugt i overflod.
Songani kæmper hårdt for at blive månedens spiller igen. Der er et stykke vej...
Du skal skrige i 35 minutter.
Giv nu Bechmann hans krykker og hans gaffatape for helved. Silas skal ud!
Haha, det er ret ekstremt at man kan bruge ordet fantastisk i en kamp som denne.
Annonce