Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvad laver Mussmann på det hold? Få ham ud.
Silas er EKSTREMT ringe. Hvilken panisk klovn!
Hvis Bechmann ikke kan, så ind med Oggesen.

Dræbl, for fanden! Dræbl! (Pølle).
Vi ville blive domineret af Brønshøj.

Lidt travlhed på bænken ville være rart.
Et hold uden nogen form for gejst eller tro på egne evner.

Hvor er træneren?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Løsningen på problemerne er MORTEN BECK!! Nu sker der noget... Eller...

Randers\´ keeper sucks i øvrigt.
Haha. Første gang nogensinde at Skender griber en bold og så kaster han den direkte ud over sidelinien.
Oggenoggen!!!

For Lodberg?!
Haha, holdet er angst for bolden.

Det er afsindigt ringe spillet. Jeg kunne sgu ikke lade være med at klukke for mig selv ovenpå Skenders fabelagtige udkast.
Haha, samme her.
Annonce