Randers´ keeper sucks i øvrigt.
Så følger du da vist ikke Randers meget. Forholdene i dag er ikke perfekte, men enig i at han ikke har sin bedste kamp i dag. Johnsson er en af de bedste målmænd i Superligaen. Det er jeg i hvert fald ikke i tvivl om eftersom, at han er den store grund til, at Randers ligger så højt i tabellen.
"Vi er bare ikke bedre"