Snak

Mere indhold efter annoncen
Randers´ keeper sucks i øvrigt.


Så følger du da vist ikke Randers meget. Forholdene i dag er ikke perfekte, men enig i at han ikke har sin bedste kamp i dag. Johnsson er en af de bedste målmænd i Superligaen. Det er jeg i hvert fald ikke i tvivl om eftersom, at han er den store grund til, at Randers ligger så højt i tabellen.
"Vi er bare ikke bedre"
Hahahaha Pourié. Uduelige tysker.
Hahahaha Pourié. Uduelige tysker.
Men hvis nu Lentini bare mente i dag?

Marvin ffs!
Ja ja, det er fint.

Mercenary,

Din hede romance omkring Pourie må være kølnet lidt ovenpå den afbrænder?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Foggy

Svagt af Pourié


Der er en grund til at han spiller på et bundhold
Nu har det jo aldrig været en forudsætning for bold.dks debat, at man ved hvad man taler om... > https://twitter.com/crackbaby1312/status/983805501262716929?s=21
Nej da, hans pris må være i frit fald, og når vi så har ham, slår han til. Eller noget...
Man savner Okotie
Det er han så ikke engang god nok til.
Kommentatorerne har talt sig op til at ét point er katastrofalt for SE. Det synes jeg er en sandhed med modifikationer.
Annonce