Så længe Vestsjælland ikke vinder over Esbjerg og vi ikke taber til FCV, så tror jeg vi er sikre
Snak
man 18. maj 2015
Målt på 2. halvleg burde vi føre med de chancer.
Et point gavner ikke alverden, da det kun vil give os en føring på fem point. Taber vi de sidste fire, skal FCV bare have to sejre.
Et point gavner ikke alverden, da det kun vil give os en føring på fem point. Taber vi de sidste fire, skal FCV bare have to sejre.
man 18. maj 2015
Haha, fantastisk kommentar at Sønderjyske ondulerede AGF sidste sæson. Det sgu lang tid siden jeg har hørt nogen benytte ordet: ondulere.