Snak

Mere indhold efter annoncen
Så længe Vestsjælland ikke vinder over Esbjerg og vi ikke taber til FCV, så tror jeg vi er sikre
Jeg mindes engang at Absalonsen havde teknik. Hvor er den blevet af?
Få nu Bechmann ind. Eneste reelle målscorer på det her hold.
Kæmpe frispark på Pourie.
Ligner Mussmann ikke lidt den gamle OL-vinder, Poul Erik Højer?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Målt på 2. halvleg burde vi føre med de chancer.

Et point gavner ikke alverden, da det kun vil give os en føring på fem point. Taber vi de sidste fire, skal FCV bare have to sejre.
Fin afslutning på kampen.

Vores målscore er heldigvis langt bedre.
Haha, fantastisk kommentar at Sønderjyske ondulerede AGF sidste sæson. Det sgu lang tid siden jeg har hørt nogen benytte ordet: ondulere.
Det bliver afgjort i den indbyrdes kamp mod FCV.
Skuffende med 1-1. Bare ikke godt nok.
Annonce