Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg synes det er okay faktisk.
Sæt vi taber til FCV. Så skal vi hente point mod EfB, FCK eller FCM. Det ser jeg ikke os gøre i den nuværende forfatning.
Nej, men efter omstændighederne. Vi spillede jo af helvede til. Et nederlag havde omvendt været en katastrofe.

Vi kan tåle en uafgjort imod FCV på hjemmebane. De skal op imod FCM nu, som man må gå ud fra gerne vil lukke mesterskabet helt.
Man må tage den en kamp af gangen. Andet er der ikke at gøre i nuværende situation.

Bedømt på indsats og spil idag er et point fint. Det er bare utroligt at Pourie skal bruge 80 chancer på 5 mål. Han er godt nok uskarp. Direktøren foran mål er jo ikke tilnærmelsesvis tæt på at gå ind.
Vi kan stadig selv afgøre det, så helt skidt ser det vel ikke ud.

I øvrigt en vanvittigt ringe kamp af Songani. Jeg kan ikke mindes jeg har set ham så ringe før.

Håber sgu Bechmann er klar mod EfB..
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Marvin Pourié er meget uskarp, men I vil da først for alvor være på røven uden ham.

Han er stort set ene mand om at skabe chancer for jer.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Vi har en idiot på trænerbænken. Simple as that.

Ja, han har et massivt løbepensum og kommer frem til chancerne.
Et venskabeligt remis i Esbjerg vil måske redde begge klubber, da det kræver, at FCV får 7 point mod FCM, SE, EfB og SIF. Men som SE præsterer for tiden, giver det sikkert en sæk mod et Esbjerg-hold i fremdrift.
Marvin Pourié er meget uskarp, men I vil da først for alvor være på røven uden ham.

Han er stort set ene mand om at skabe chancer for jer.


Dét er kloge ord. Han skaber enormt meget ravage, men 5 mål er simpelthen for lidt for en angriber.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Annonce